به گزارش پایگاه خبری نشان :

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است هوشیاری یک مادر جوان در جلوگیری از سقوط فرزندش از بالای مبل را به تصویر می‌کشد. این زن در حالی که فرزندش در آستانه سقوط از روی مبل قرار داشت با واکنشی سریع مانع وقوع این حادثه شد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده، چگونگی واکنش این مادر هوشیار را در لحظه حساس نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو این مادر جوان در حالی که دختر خردسالش در حال بازی روی مبل است مشغول رفت و آمد بین اتاق و پذیرایی دیده می‌شود. لحظاتی بعد ناگهان فرزند او تعادلش را از دست داده و در معرض سقوط قرار می‌گیرد. در این لحظه مادر جوان که متوجه خطر می‌شود به سمت دخترش شیرجه زده و پیش از برخورد سر کودک به زمین او را می‌گیرد. این اتفاق ماه گذشته و در منطقه «اُکالا» واقع در ایالت فلوریدا آمریکا رخ داد.

این زن جوان که باردار است در این باره به دیلی میل گفت: «شوهرم در اتاق دیگر و مشغول سرزدن به بچه دیگرمان بود. من نیز فرصت پیدا کردم از اتاق بیرون بیایم و دخترم را چک کنم. ناگهان متوجه شدم او در معرض سقوط قرار گرفته است. صحنه خطرناکی بود و در صورتی که او با پشت سرش به زمین برخورد می‌کرد ممکن بود آسیب جدی ببیند. بلافاصله و پیش از آنکه او به زمین برخورد کند سرش را در هوا گرفتم.»

حجم ویدیو: 1.66M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31