به گزارش پایگاه خبری نشان :

یک لاک پشت بسیار نادر ۳۵۰ پوندی در آمریکا کشف شد. بر اساس بیانیه‌ای از پناهگاه حیات وحش Wellfleet Bay ماساچوست و انجمن Audubon، این خزنده جزو گونه‌ای از ۱۵۰ لاک‌پشت‌ نادر و در حال انقراض است. پس از کشف این حیوان عظیم‌الجثه او را به مرکز مراقبت از حیوانات آکواریوم نیوانگلند منتقل کردند و تحت درمان قرار دادند. صفحه فیسبوک پناهگاه حیات وحش Mass Audubon Wellfleet Bay ویدئوی مربوط به مراحل کمک به این لاک پشت را منتشر کرد.

pn5JtJoLhAGp

مقامات می‌گویند که او از یک گونه بسیار نادر لاک پشت دریایی بزرگسال است. لاک‌ پشت‌های دریایی هنگام پاییز قادر به خروج از خلیج کیپ کد نیستند و در آن‌جا گرفتار می‌شوند. این لاک پشت که سنش حدود ۳۰ سال تخمین زده‌می‌شود، اولین بار در حالی که به پشت در سواحل Truro خوابیده‌بود، کشف شد. گروه امداد اقدام به حمل لاک‌ پشت با پتو و انتقال آن به آکواریوم برای دریافت کمک‌های درمانی کردند. امدادگران لاک‌ پشت را در یک پوشش نارنجی محکم بستند و او را به سمت محل درمان بردند.

ym4SSGhoKMtd

دامپزشکان و زیست‌شناسان این لاک پشت را با مدیتیشن درمان کرده و سعی‌ می‌کنند که وضعیت او را تثبیت کنند. پزشکان به محض ورود لاک پشت به محل کار خود رفتند و آزمایش خون و عکس برداری با اشعه ایکس انجام دادند و امیدوارند که بتوانند این خزنده بزرگ را به زندگی عادی خود بازگردانند. دکتر چارلز اینیس، مدیر بهداشت حیوانات آکواریوم نیوانگلند گفت: احتمال وجود این لاک‌ پشت در حال حاضر بسیار کم است

حجم ویدیو: 619.84K | مدت زمان ویدیو: 00:00:10