به گزارش پایگاه خبری نشان :

با دیدن تصویر این پرستار از خودتان می پرسید مگر امکان دارد شخصی با این چهره بتواند 8 نوزاد! را به قتل برساند؟ بله چرا که نمی توان افراد را از روی چهره شان قضاوت کرد. این پرستار 30 ساله با قساوت قلب 8 نوزاد کمتر از یک سال را در بیمارستانی که درآن مشغول به کار بوده است و مراقبت از این کودکان را به او سپرده بودند آن ها را به قتل رسانده است.

پرستار قاتلی که در بریتانیا بسیار خونسردانه ۸ نوزاد را به قتل رسانده بود بعد از تمام این جنایت ها پای میز محاکمه قرار گرفت.

 

به نقل از میرر،  " لوسی لتبی" 30 ساله در بیمارستان  کانتس آو چستر مشغول به کار بوده است و در همین بیمارستان نیز نوزادن را بین سال های 2015 تا 2016 میلادی کشته است.

این پرستار قاتل در حالی که با یک ون سفید و پنجره های سیاه روز پنجشنبه به دادگاه آورده شده بود در اعترافات هولناک خود از مرگ 5 پسر و 3 دختر نوزاد سخن گفت.

 

بنا بر اطلاعات منتشر شده "  لتبی " تمامی اتهامات علیه خود را با تکان دادن سرش تائید کرد و به گفت وی تمامی قربانیانش نوزادانی کمتر از یک سال سن داشته اند که دربیمارستان تحت مراقبتش قرار داشته اند.

قاضی پرونده بنا بر دلایلی که ذکر نشد پس از خواندن اتهامات این پرستار قاتل رسیدگی به پرونده این زن شیطان صفت را به دادگاه دیگری موکول کرد. این متهم تاکنون از انگیزه جنایت های وحشتناکش پرده بر نداشته اما احتمال می رود رفتار غیر عادی وی ناشی از اختلالات روانی باشد.