به گزارش پایگاه خبری نشان :

 قابل پیش‌بینی بود با رسیدن تعطیلات 4 روزه با توجه به فصل دل‌انگیز سفر به هرمزگان، این آستان با خیل گسترده مسافران‌ از اقصا نقاط کشور روبرو شود.

با اعلام شدن وضعیت‌ آبی برای بندرعباس، کیش و قشم عملا درب‌های ورودی به این شهرها بازشد تا مسافران بی هیچ محدودیتی در این ایام کرونایی که هر غفلتی می‌تواند موج بعدی کرونا و فشار مضاعف به کادر درمانی را در پی داشته‌ باشد سفر کنند.

resized_1534632_141

ورود 40 هزار مسافر تنها در یک روز به جزیره قشم و سواحل مملو از جمعیت بند شاید گواه این مدعاست که دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بایستی از الان آمادگی ورود به فاز بعدی کرونا را داشته باشد و مردم استان که تاکنون رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت قرار داده و وضعیت را به کم خطر تبدیل کرده بودند هم باید منتظر شیوع مجدد ویروس و جدال دوباره با آن باشند.

شاید بهتر بود مسئولان امر با دو اندیشی و کمی مدیریت، از ورود مسافران‌ به هرمزگان جلوگیری می‌کردند اما این مهم رخ نداد تا موج مسافران‌ به هرمزگان رسیدند.

resized_1534630_235

به گزارش تسنیم، هرمزگان‌ در این فصل همواره میزبان خیل عظیم مسافران بوده که برای خرید و تفریح به این نقطه از کشور سفر می‌کردند و انتظار می‌رود با با سهل‌انگاری مسئولان در هفته های آتی نیز باید شاهد سفر هموطنانمان به استان هرمزگان باشیم.