به گزارش پایگاه خبری نشان :

به نقل از راشا تودی، زنی پس از دریافت واکسن فایزر دچار تشنج و در بیمارستان بستری شد. به گفته پسر او، این زن ۴۵ سال دارد و دچار هیچ عارضه یا بیماری خاصی نبوده است. او چند روز پس از دریافت واکسن در حالی که قصد راه رفتن داشت ناگهان دچار لرزش غیرقابل کنترلی شده و نقش زمین می‌شود.

تصویر این زن در فیسبوک توسط پسرش به اشتراک گذاشته شده؛ او درباره این اتفاق نوشته است: «امروز حال مادرم بدتر شد و من هنوز هیچ پاسخی از پزشکان در مورد چگونگی رفع این مشکل دریافت نکرده‌ام. لطفا برای او دعا کنید، تحمل دیدن او را در این وضعیت ندارم. فکر کردن درباره اینکه من نمی‌توانم کاری برای او انجام دهم، باعث می‌شود که بخواهم گریه کنم، لطفا واکسن کرونا را تزریق نکنید.»

او گفت بیمارستان تشخیص داده که مادرش در حال تجربه یک واکنش عصبی است و افزود پزشکان معتقدند این وضعیت پزشکی ناشی از فلزات موجود در واکسن بوده است.

مادر گرینر که اکنون از بیمارستان ترخیص شده، تحت آزمایش‌هایی قرار گرفته است و پزشکان امیدوارند که او بتواند بهبودی کامل یابد، به شرط که آسیب دائمی در مغز وجود نداشته باشد.

این زن در مصاحبه با راشاتودی گفت: قبل از استفاده از این واکسن، لطفا فکر کنید. این قطعا زندگی من را تغییر داده است.

فایزر در بیانیه‌ای عنوان کرد در حال تحقیق درباره این پرونده است، اما تاکنون نتوانسته است آن را تأیید کند. اختلالات عصبی عضلانی تا به امروز سیگنال ایمنی محسوب نشده است.