به گزارش پایگاه خبری نشان :

ملکه گدایان جدیدترین سریال نمایش خانگی است که در آن باران کوثری در نقش افراد به عنوان سرکرده گدایان حضور دارد. ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی علی طلوعی، محصول سال ۱۳۹۹ است  بخش‌هایی از  سریال ملکه گدایان در استانبول ترکیه فیلمبرداری شده‌است .تولید سریال ملکه گدایان از پیش از شیوع کرونا آغاز شد ملکه گدایان را تا مدتی همان فصل دوم «مانکن» می‌دانستند؛ بیشتر به این دلیل که بخش زیادی از فرمول قبلی، یعنی فرزاد فرزین، را دوباره به عنوان بازیگر معرفی کرده بود

ملکه گدایان

 

خلاصه داستان ملکه گدایان

در خلاصه داستان این سریال جذاب شبکه نمایش خانگی می خوانیم که: امروزِ تو، می تونه فردای من باشه … هیچ کس از سرنوشت خبر نداره….حتی شما… قسمت اول ملکه گدایان به زودی و تا چند روز دیگر پخش خواهد شد.

ملکه گدایان

ملکه گدایان چند قسمت است و چه روز‌هایی پخش می‌شود؟

ملکه گدایان در ۳۰ قسمت تهیه شده است و چهارشنبه‌ها از فیلیمو پخش می‌شود. این سریال مثل سریال انحصاری نماوا قرار بود آذرماه پخش شود، ولی انتشارش به دلایلی به تعویق افتاد. ملکه گدایان را در جنگ دو شبکه نمایش خانگی رقیب قورباغه می‌دانند. درواقع دو انحصاری نماوا و فیلیمو قرار است سرنخ را به دیگر محصولات شبکه نمایش خانگی برای رقابت دو پلتفرم پخش محتوای تصویری بدهند.

ملکه گدایان

تیتراژ ملکه گدایان

موسیقی تیتراژ این سریال توسط روزبه بمانی خوانده شده‌است. این خواننده و ترانه‌سرا پیش از این، تیتراژ فیلم‌های سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا» ساخته وحید جلیلوند و «لاتاری» محمد حسین مهدویان را خوانده بود و ملکه گدایان اولین تجربه‌اش در خواندن تیتراژ یک سریال شبکه نمایش خانگی است.

 محمدرضا غفاری نیز ضمن بازی در این سریال چند قطعه آهنگ هم برای این سریال خوانده که گمانه زنی می شود برای نقشش در سریال باشد.

ملکه گدایان

باران کوثری در نقش افرا در سریال ملکه گدایان

باران کوثری در سریال ملکه گدایان در نقش دختری به نام افرا ظاهر شده که سرکرده گدایان است، اما خودش هم زیردست فردی به نام ملکه فعالیت می‌کند

باران کوثری در این سریال، نقش سرکرده گدایان را ایفا می‌کند. این اولین‌باری نیست که کوثری با گریمی متفاوت، نقشی پرچالش را برعهده می‌گیرد. پیش‌تر در فیلم‌های «خون‌بازی»، «روز سوم»، «کوچه بی‌نام» و «لانتوری» هم نقش‌هایی سخت و پرچالش را از او دیده بودیم.

او گریمی متفاوت دارد و با پوست تیره و ابروی شکسته، لباس‌هایی مشابه گدایان می‌پوشد و با صدای کلفتی مثل مرد‌ها صحبت می‌کند و لحن صحبت کردنش تندوتیز است و مدام دیگران را تهدید می‌کند.

بیوگرافی نقش سارا در سریال ملکه گدایان

شبنم قربانی بازیگر نقش سارا در سریال ملکه گدایان متولد دهه ی 60 در تهران است، هیچ اطلاعاتی از زندگی خصوصی خانم قربانی در دسترس نیست و به محض انتشار اطلاعات بیشتر این بخش از پورتال پندارمووی بروز رسانی خواهد شد

شبنم قربانی فعالیت هنریش را ابتدا با تئاتر شروع کرد از جمله نمایش های وی می توان، به نمایش سایکوسیس ۴:۴۸ و نمایش یک مساوی چهار را نام برد.

شبنم قربانی پس از آن در سال 1396 در سریال لحظه گرگ و میش در نقش مهندس حریرچی، وارد قاب تلویزیون شد این سریال اولین تجربه بازیگری جدی وی محسوب می شود.پس از آن نیز در سال 1398 در فیلم کویر امروز بازی کرد وی در این فیلم با شهاب حسینی هم بازی شده بود.

شبنم قربانی با انتشار عکسی در اینستاگرام خبر ازدواجش را به طرفداران خود داد.