به گزارش پایگاه خبری نشان :

سریال قورباغه مجموعهٔ نمایشی با ژانر جنایی و معمایی محصول  سال ۹۹–۱۳۹۸ است سریال قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده است سریال قورباغه نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی است  سریال قورباغه در رابطه با شبهه مالی با دستور قضایی پس از پخش سه قسمت از آن متوقف شد.سریال قورباغه بخاطر شایعه دستمزد میلیاردی  نوید محمدزاده  در اولین بازی سریال نمایش خانگی اش جنجالی شد

سریال قورباغه

داستان سریال قورباغه

سه سارق به نام فرید (اشکان حسن پور)، جواد (شهروز دل افکار) و رامین (صابر ابر) بعد از پیدا کردن اسلحه یک مامور زخمی، دست به سرقت از یک فرد پولدار به نام نوری (نوید محمدزاده) می‌زنند، اما نوری متوجه شده و اتفاق عجیبی برای سارقین می افتد…

بازیگران سریال قورباغه

نوید محمدزاده  در قورباغه اولین بازی در سریال شبکه نمایش خانگی را تجربه می‌کند.  سحر دولتشاهی ، آناهیتا افشار،  صابر ابر ، مهران غفوریان، فرشته حسینی و  هومن سیدی  از دیگر بازیگران سریال  قورباغه  هستند.

سریال قورباغه

توقیف سریال قورباغه

پس از پخش سه قسمت از این سریال انتشار آن متوقف شد.

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه ۱۶ دی‌ماه ۱۳۹۹ از توقیف سریال «قورباغه» خبر داد و گفت: اصل سریال و مجوزهای قانونی برای پخش یا عدم پخش از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می‌شود و در این رابطه قوه قضاییه دخالتی ندارد. فارغ از اینکه این سریال در شبکه خانگی یا جای دیگری می‌خواهد پخش شود، ابهامی در منشأ مالی تأمین کننده اعتبارات این فیلم به وجود آمده بود.

اسماعیلی ادعا کرده‌است در این سریال فساد مالی صورت گرفته‌است. پیشتر تأخیر چندباره در آغاز پخش سریال قورباغه موجب انتقاد کارگردان سریال شده بود که گفته شد پس از پخش سه قسمت انتشار آن فعلاً متوقف شده‌است، خبرگزاری صدا و سیما اما نوشت سریال در حال پخش است و در رابطه با شبهه مالی آن تأمین مناسب اخذ کرده‌اند.

سریال قورباغه

شایعات سریال قورباغه

تکذیب شایعهٔ دستمزد نوید محمدزاده: در برخی منابع عنوان گردیده که نوید محمدزاده قراردادی ۱۲ ماهه را به مبلغ هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با سرمایه‌گذار این سریال به امضا رسانده که طی آن حتی در ماه‌هایی که مشغول بازی در سریال نیست حق بازی در هیچ فیلم، تئاتر و کار دیگری را ندارد که این خبر از طرف وکیل شرکت تصویر گستر پاسارگاد تکذیب شد.

تکذیب حضور صادق رنجکشان: پیش از این شایعه شده بود که محمد صادق رنجکشان تهیه‌کنندهٔ این سریال می‌باشد که با اطلاعیهٔ رسمی این خبر تکذیب شد.

سریال قورباغه

زمان و ساعت پخش سریال قورباغه
سریال قورباغه دوشنبه هر هفته ساعت ۸ شب (۲۰:۰۰) در شبکه نمایش خانگی ( سایت‌های اینترنتی ) منتشر می‌گردد.
سریال قورباغه دارای تکرار نیست و از تلویزیون پخش نمی‌گردد و به صورت اینترنتی پخش می‌شود.