به گزارش پایگاه خبری نشان :

با اینکه برخورد ملانیا و ترامپ با هم در پایگاه شکاری اندروز جلوی مردم و دوربین‌ها بسیار گرم و دوستانه بود اما بانوی اول پیشین وقتی در فرودگاه پالم بیچ از پله‌های هواپیمای ویژه رئیس جمهوری آمریکا پیاده شد، خیلی زود راهش را از همسر جنجالی خود جدا کرد و حتی برای عکس انداختن هم منتظر نماند. به این ترتیب، ترامپ تنها ماند و تنها برای عکاسان دست تکان داد.

روابط میان ملانیا و ترامپ از همان زمان ورود دانلد به رقابت‌های مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۱۵ دستمایه گمانه‌زنی‌ها و تحلیل‌های فراوان بود. خیلی‌ها معتقد بودند نگاه ملانیا به جایگاه بانوی اول و حضور در کاخ سفید با دیدگاه‌های بلندپروازانه ترامپ یکسان و هماهنگ نیست و انبوه تصاویر عجیب از کنار هم قرار گرفتن این دو در مراسم رسمی این گمانه‌زنی‌ها را تایید کرد؛ از لحظه‌هایی که ملانیا دست خود را از دست ترامپ بیرون کشید تا راه رفتن با اکراه کنار او.

حتی درون کاخ سفید هم اوضاع چندان رو به راه نبود. گفته می‌شد ملانیا اتاق خواب خود را از ترامپ جدا کرده و همواره به چشم یک خیانتکار به همسرش نگاه می‌کند. با اینکه ترامپ بارها اتهام خیانت را رد کرد اما پذیرفت به یک ستاره پورن پول داده است. خود ملانیا هم بارها در مرکز جنجال بود؛ از جمله وقتی عکس‌های برهنه‌اش از دوران فعالیت در صنعت مدلینگ به دست راجر استون، دوست ترامپ رسید و به رسانه‌ها درز کرد.

OzSwGJzcGHso ملانیا با این لباس رسمی به پایگاه شکاری اندروز در مریلند رفته بود

استفنی وینستن ولکف، دوست قدیمی و دستیار ویژه ملانیا در کتاب «ملانیا و من» رابطه میان ترامپ و همسرش را به یک «معامله» تشبیه کرده است. حالا که ترامپ در آستانه استیضاح دوم است و امکان دارد برای همیشه کسب و کار میلیارد دلاری‌اش را از دست بدهد، باید دید ملانیا با چه معامله‌ای حاضر است همچنان کنار او بماند و نقش همسر را برایش بازی کند. شاید هم یک سر این معامله اقدام برای ارائه درخواست جدایی باشد.

ژاکلین نیومن، از مدیران ارشد یک شرکت حقوقی در نیویورک معتقد است اگر ملانیا بخواهد از ترامپ جدا شود، رقمی در حدود ۲۰ تا ۵۰ میلیون دلار از او می‌گیرد. ضمن اینکه هر چه در دوران زندگی مشترک با ترامپ به نامش سند خورده باشد، همراه خودش می‌برد. باید منتظر یک سال آینده ماند و دید برونداد استیضاح و تجارت ترامپ چه نقشی در زندگی او با ترامپ ایفا می‌کند.