به گزارش پایگاه خبری نشان :

هرویه میلیچ مدافع کروات استقلال که بعدد از دربی ایران را شبانه ترک کرد و راهی کشورش شد برای بازگشت به ایران شرط عجیبی گذاشته است.  در واقع او با اهرم شکایت به فیفا و محق بودنش به دلیل تاخیر در پرداخت مطالباتش این روزها در مذاکراتش با مدیران باشگاه استقلال دست بالا را دارد. او اعلام کرده روی نحوه دریافت مطالبات مشکلی ندارد اما قصد دارد که در پنجره نقل و انتقالات جاری قراردادی جدید دوساله امضا کند که حضور او را تا سال ۱۴۰۲ در لیگ ایران تضمین کند!

این در حالی است که این مدافع کروات به خوبی می‌داند هیچ تیمی در کشورش و یا سایر لیگ‌ها حاضر به عقد قراردادی ۳۰۰ هزار دلاری و بلند مدت با مدافع ۳۱ ساله نیست. بنابری این او در واقع باشگاه استقلال را تنگنای شکایت به فیفا و دریافت کامل قرارداد این فصل و یا عقد قرارداد دو ساله قرار داده است.

مقصر اصلی این ماجرا هم مدیران باشگاه استقلال  هستند که با پرداخت نکردن مطالبات چند هزار دلاری این بازیکن زمینه‌ ترک ایران و گربه‌رقصانی او را فراهم کرده‌اند.  باید دید در نهایت مدیران استقلال چه تصمیمی در خصوص بازیکن کروات خود خواهد گرفت. آیا استقلال قید این بازیکن را برای ادامه فصل می‌زند و مجبور به پرداخت کامل مطالبات او تا پایان فصل می‌شود یا اینکه تن به بستن قرارداد دو ساله با میلیچ خواهد داد.