به گزارش پایگاه خبری نشان :

زن میانسال هندوستانی بر اثر حمله یک پلنگ جانش را از دست داد. این زن ۵۰ ساله که اهل منطقه «آلمورا» واقع در ایالت اوتارکند هند بود روز سه شنبه و پس از حمله این حیوان جانش را از دست داد. کشته شدن این زن توسط پلنگی صورت گرفت که در این منطقه به پلنگ آدم خوار معروف است.

 

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این پلنگ با عبور از سه تله که برای شکار آن نصب شده بود توانست به این زن حمله کند. «موهان رام آریا»، یک افسر محلی در این باره گفت: «بعد از ظهر روز سه شنبه از وقوع این حادثه باخبر شدیم. بلافاصله در محل حادثه حضور پیدا کردیم و با نیمه‌ای از بدن این زن مواجه شدیم.»

بنا به گفYfWggUv11ulHته این مامور محلی این چهارمین حمله این پلنگ سرگردان به زنان محلی محسوب می‌شود. افراد محلی صبح روز سه شنبه و پس از مفقودشدن این زن، جستجو‌های خود را برای یافتن وی آغاز کرده بودند. آن‌ها بعد از ظهر این روز نیمی از بدن این زن را در جنگل و در فاصله ۳۰۰ متری از روستای بارانگال پیدا کردند. این در حالی بود که نیمه دیگر آن توسط پلنگ خورده شده بود. گفتنی است؛ در تاریخ ۹ ژانویه این پلنگ توسط اداره جنگلبانی هند به عنوان «حیوان آدم خوار» اعلام شده بود.