به گزارش پایگاه خبری نشان :

 هزینه‌های درمانی  سرسام آور کرونا یکی از دغدغه‌های افرادی است که با مبتلا شدن به این ویروس ناچارا  باید در بیمارستان بستری شوند، به ویژه آنکه  این بیمارستان، یک بیمارستان  غیردولتی  باشد.
یک شهروند مالزیایی به خاطر هزینه‌های درمانی کرونا در بیمارستان تصمیم گرفت به زندگی خود پایان دهد. این مرد ۶۶ ساله که به همراه همسرش زندگی می‌کرد پس از مثبت شدن نتیجه تست کرونا در تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۲۱ در یک بیمارستان غیردولتی بستری شده بود. بنا به گزارش پلیس این مرد پس از انجام تست دوم کرونا و محرز شدن ابتلایش به این ویروس به همسرش گفته بود بهتر است بمیرد تا اینکه بخواهد با تحمل این بیماری عذاب بکشد.

اما این مرد با وجود جان سالم به در بردن از کرونا و ترخیص از بیمارستان به خاطر هزینه سنگین درمان تصمیم گرفت تا به زندگی‌اش پایان دهد. بنا به گفته «رازالی ابو سماح»، رئیس پلیس محلی منطقه «سِری کِمبانگان» این مرد که هویتش اعلام نشده با استفاده از یک چاقو و بریدن گردنش به زندگی خود پایان داد. این سلاح سرد در کنار جسد غرق به خون این مرد پیدا شد.

بنا به گزارش پلیس، این مرد یک روز قبل از این حادثه با همسرش به بانک مراجعه کرده و مبلغ ۴۰ هزار رینگیت برای پرداخت هزینه بیمارستان برداشت کرده بود. گفتنی است؛ جسد این مرد برای انجام کالبدشکافی به بیمارستان منتقل شده است. تحقیقات پلیس مالزی در این باره ادامه دارد.