به گزارش پایگاه خبری نشان :

ویدئویی که یخ بستن یک سگ زنده را در منطقه سیبری روسیه نشان می‌دهد مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در این ویدئو این حیوان در حالی که قسمت بیشتر بدنش به جز سر آن در دمای منفی ۵۴ درجه سانتی گراد به شکلی وحشتناک یخ بسته است، دیده می‌شود.

با این وجود این سگ با هوشیاری یک زن محلی از مرگ گریخت و نجات یافت. این زن که کارمند آشپزخانه یک بیمارستان محلی در منطقه «چوراپچا» در فاصله ۳۱۵۰ میالی مسکو، پایتخت روسیه است پس از شنیدن ناله‌های دلخراش این حیوان به کمکش شتافته بود. او پس از آنکه به تنهایی موفق به نجات سگ نشد بلافاصله از اهالی محلی برای نجات این حیوان درخواست کمک کرد.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که اهالی محلی با کنار زدن یخ‌های دور بدن این حیوان تلاش می‌کنند تا جانش را نجات دهند. آن‌ها پس از خارج کردن این حیوان از یخ، آن را به محلی گرم منتقل کردند.

گفتنی است؛ این حادثه پس از سردترین زمستان طی یک دهه گذشته در سیبری رخ داده است. دمای هوا در این منطقه در حالی به منفی ۵۴ درجه سانتی گراد رسیده است که در مقایسه با انگلیس  مثلا در سال‌های ۱۸۹۵ و ۱۹۸۲ دمای هوا به  منفی ۲۷.۲ درجه سانتی گراد در این کشور  رسیده بود.

حجم ویدیو: 3.64M | مدت زمان ویدیو: 00:01:09