به گزارش پایگاه خبری نشان :

محله مجیدیه یا استاد حسن بنا یکی از محله‌های تهران در شرق این شهر است که در منطقه 4 و 8 شهرداری تهران قرار دارد. قیمت مسکن در مجیدیه باتوجه به متراژ، سن بنا، کوچه، خیابان و... متفاوت است؛ قیمت واحدهای نوساز این محله معمولا از متوسط قیمت مسکن در تهران بالاتر و واحدهای نوساز آن نیز از متوسط قیمت مسکن در تهران پایین‌تر است.

یکی از کارشناسان مشاور املاکی که حوزه فعالیتش محله مجیدیه است درباره قیمت مسکن در این محله گفت: قیمت مسکن در مجیدیه برای واحدهای نوساز از متری 30میلیون تومان و برای واحدهای قدیمی‌تر نیز از متری 20میلیون تومان شروع می‌شود که باتوجه به رکود بازار مسکن در ماه‌های اخیر ممکن است قیمت‌های پایین‌تر نیز معامله شود.

وی اظهار داشت: یک واحد آپارتمان 60متری و 3سال ساخت در این محله متری 23میلیون و 300هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین قیمت یک خانه 75متری و 4سال ساخت در مجیدیه شمالی از سوی مالک آن 28میلیون تومان در هر متر مربع اعلام شد.

این کارشناس مشاور املاک در ادامه عنوان کرد: مدتی است که رکود بر بازار مسکن حاکم است و معامله تنها در صورتی انجام می‌شود که مالک مجبور به فروش و خریدار نیز مجبور به خرید باشد.

وی در خصوص آینده بازار مسکن در این محله گفت: آینده قیمت مسکن غیرقابل پیش بینی است و نمی‌توان گفت قیمت مسکن به چه سمتی خواهد رفت. بازار مسکن مدتی است که راکد بوده و در سه الی چهار ماه اخیر قیمت‌ها هیچ تغییری نداشته است.