به گزارش پایگاه خبری نشان :

رسانه‌های کره‌ای اعلام کردند شهرداری سئول در حال بررسی مجدد کارایی پیام‌های مثبت حک شده بر روی این پل است که با هدف تاثیرگذاری بر افرادی که قصد خودکشی دارند، نوشته شده است.

پیش از این شهرداری قصد داشت تمامی پیام‌های مثبت ثبت شده بر روی پل «هانگانگ» در پایتخت کره‌جنوبی را به دلیل آن که تاثیر چندانی بر عزم افرادی که با قصد خودکشی به این نقطه می‌آمدند نداشته، حذف کند اما در آخرین لحظه تصمیم گرفت این مسئله را مجدد مورد بررسی قرار دهد.

تصمیم به حذف این کلمات زمانی گرفته شد که تابستان گذشته شهرداری سابق شهر سئول که خود از بانیان الصاق این پیام‌ها بود، بعد از متهم شدن به آزار جنسی از روی همین پل خودکشی کرد.

با وجود آن که مسئولین شهری از سال ۲۰۱۲ تدابیری همچون افزایش ارتفاع فنس‌های اطراف پل و قرار دادن پیام‌های مثبت با حروف بزرگ را در دستور کار خود قرار داده بودند، اما تاکنون این مسایل هیچ تاثیر قابل توجهی بر میزان مشتریان خودکشی این پل به وجود نیاورده است.

بر اساس آمار طی ۹ ماه اول از سال ۲۰۱۹ میلادی ۴۷۹ نفر از فراز این پل دست به خودکشی زدند در حالی که گمانه‌زنی‌ها این رقم را برای سال ۲۰۲۰ رقمی بیش از ۶۰۰ نفر اعلام می‌کنند.