به گزارش پایگاه خبری نشان :

هلن هوندد ، ساکن شهر مالاوی در یکی از استان‌های نروژ، هنگامی که به دنبال مکانی برای نشان دادن آن در فضای مجازی بود، یک بطری‌ حاوی نامه را پیدا کرد، نامه‌ای که پیتر و سوزان هنری در ۷ اوت ۲۰۰۴، یعنی ۱۷ سال پیش نوشتند. در این پیام آمده بود که این زوج پس از ۱۰ روز قایقرانی در حال حرکت به سمت خانه خود هستند و از هرکسی که پیام را پیدا کرد خواسته‌اند که با آن‌ها تماس بگیرد. هوند تایید کرد که موضوع بسیار هیجان انگیز است، زیرا او قبلا نامه‌ای قدیمی که چنین درخواست هیجان انگیزی در آن نوشته شده باشد را پیدا نکرده است.

kTbgufSy7d9E

هلن هوندد خاطرنشان کرد که خیلی سعی کرده از طریق آدرس ایمیل موجود در یادداشت با این زوج تماس بگیرد، اما بعد از تلاش‌های بسیار متوجه شد که استفاده از ایمیل امکان پذیر نیست، به همین دلیل مجبور شد آدرس را در یکی از گروه‌های محلی پخش کند تا آن‌ها بیابد. البته شایان ذکر است که این زوج بعد از پخش شدن آدرس در گروه محلی در عرض یک ساعت پیدا شدند.

jFrr2Wm9YbxZ

هوندد درباره این زوج توضیح داد که صاحبان پیام دو فرد بسیار صمیمی هستند و او امیدوار است که بعد از پایان یافتن بیماری همه گیر کرونا به دیدار آن‌ها در نونزبرو برود. او در ادامه گفت: "به نظر می‌رسد مکان زیبایی است که دوست دارم به آن سفر کنم، بنابراین این مقصد بعدی است که به آن سفر خواهم کرد."