به گزارش پایگاه خبری نشان :

یک زن مکانیک ماشین‌های سنگین در هند به سوژه رسانه‌های این کشور تبدیل شده است. «آدیلاکسمی» ۳۰ ساله اهل تِلانگانای هند برای کمک به اقتصاد خانواده با همسرش به کار تعمیر انواع ماشین سنگین  مشغول است؛ شغلی که اشتغال بانوان در آن کمتر دیده می‌شود. آدیلاکسمی و همسرش دارای دو دختر ۷ و ۹ ساله هستند و برای تامین معاش خانواده پا به پای هم کار می‌کنند.

به تازگی ویدئویی از این زن شجاع در شبکه‌های اجتماعی هند منتشر و مورد توجه کاربران قرار گرفت. این ویدئو حتی موجب شد تا یک عضو سابق پارلمان نیز با دعوت از آدیلاکسمی و همسرش، انگیزه این زن برای حمایت از خانواده‌اش را مورد تمجید قرار دهد.

آدیلاکسمی انگیزه خود از کارکردن در کنار همسرش را خرید خودروی نو و همچنین تامین هزینه‌های تحصیلی دخترانش اعلام کرده است. آدیلاکسمی می‌گوید با وجود آنکه می‌داند این شغل برای یک زن سخت و دشوار است، اما رسیدن به این اهداف و اینکه فرزندانش آینده خوبی داشته باشند به او انگیزه دوچندان می‌دهد.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی هند با بازخورد مثبت کاربران همراه بود و بسیاری انگیزه و حس مسئولیت پذیری این زن جوان را مورد ستایش قرار دادند.

حجم ویدیو: 7.25M | مدت زمان ویدیو: 00:02:20