به گزارش پایگاه خبری نشان :

سید جلال ملکی اظهار کرد: ساعت ٠۶:۴٩ دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه واژگونی یک دستگاه تریلر در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان، بعد از اتوبان تهران ساوه، روی دوربرگردان نعل اسبی،  اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن دو ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند. 

وی ادامه داد: در محل مشاهده شد که یک دستگاه تریلر یخچال دار که بار نوشابه داشت، روی پل به دلایل نامشخصی که از سوی عوامل پلیس راهور بررسی خواهد شد واژگون شده اما خوشبختانه سقوط نکرده بود.

ملکی گفت: این تریلر در قسمت بالا روی دور برگردان نعل اسبی واژگون شده بود و راننده که مردی ۶٠ ساله بود خودش از خودرو خارج شده بود که همزمان با ایمن سازی محل به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

وی افزود: در پی این حادثه نشت گازوییل زیادی در محل ایجاد شده بود که عوامل مشغول پاکسازی و پاشیدن خاک بودند تا ایمن سازی لازم صورت گیرد. عوامل پلیس راهور هم از ابتدا در محل حضور داشتند و روی محور دوربرگردان را به منظور ایمن سازی مسدود کردند، البته مشکل ترافیکی در محل وجود ندارد. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: با یک دستگاه جرثقیل ابتدا قسمت کشنده خارج شده و یک دستگاه جرثقیل دیگر هم در محل اضافه شده تا تریلر را به شرایط عادی برگرداند.