به گزارش پایگاه خبری نشان :

«آیان» ۹ ساله به همراه دوستانش در حال بادبادک بازی بود که مورد حمله گله سگ‌های ولگرد قرار گرفت. این اتفاق روز یکشنبه در منطقه «حیدرآباد» در جنوب هند رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند دست کم چهار سگ ولگرد به این کودکان حمله کردند. بنا به این گزارش این کودک به همراه دو نفر دیگر از دوستانش مشغل بازی بودند که مورد حمله سگ‌ها قرار گرفتند.

«نارسیم‌ها رائو»، یک افسر پلیس محلی در این باره گفت: «در حالی که دو کودک دیگر توانستند از دست سگ‌ها فرار کنند، اما متاسفانه ایان موفق به فرار نشد. سگ‌ها با تعقیب آیان به او حمله ور شده و وی دچا جراحت شدید شد. این کودک در محل حادثه جانش را از دست داده بود.»

افراد محلی پس از اطلاع از این حادثه به کمک کودک شتافتند، اما برای نجات جان او دیگر دیر شده بود. اکنون جسد کودک برای انجام کالبدشکافی به بیمارستان منتقل شده است. تحقیقات پلیس محلی هند در مورد این حادثه ادامه دارد.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که ماه گذشته نیز یک دختر ۲ ساله هندی در حادثه‌ای مشابه دچار جراحت شدید از ناحیه صورت شده بود. این دختر که توسط والدینش در نزدیکی یک مدرسه رها شده بود مورد حمله سگ‌های ولگرد قرار گرفت. این کودک بلافاصله توسط پلیس به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد.