به گزارش پایگاه خبری نشان :

 ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نجات یک مسافر در قطار «کالیان» هند را به تصویر می‌کشد. این مسافر که هویتش مشخص نشده قصد سوارشدن به یک قطار در حال حرکت را داشت که ناگهان به داخل شکاف سقوط کرد.

بلافاصله دو مامور ایستگاه قطار با دیدن این صحنه وارد عمل شدند و توانستند جان این مرد را نجات دهند. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این مرد قصد وارد شدن به قطار در حال حرکت را دارد ناگهان تعادل خود را از دست داده و به داخل شکاف میان قطار و سکو سقوط می‌کند. بلافاصله یک پلیس به همراه دو مامور قطار وارد عمل شده و موفق می‌شوند این مسافر را از میان شکاف خارج کنند.

این اتفاق در ساعت ۸:۳۰ دقیقه روز جمعه رخ داد اما به این مسافر آسیب جدی وارد نشد. این ویدئو پس از انتشار در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۳۰ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری واکنش سریع دو مامور قطار به همراه مامور پلیس را مورد تمجید قرار دادند.

گفتنی است؛ این نخستین بار در سال جدید میلادی نیست که چنین حادثه‌ای در ایستگاه‌های قطار هند رخ می‌دهد. اوایل امسال نیز یک مامور پلیس شهر بمبئی جان مردی ۶۰ ساله را که قصد عبور از ریل راه آهن را داشت نجات داد.

حجم ویدیو: 3.77M | مدت زمان ویدیو: 00:01:12