به گزارش پایگاه خبری نشان :

علی انصاریان متولد ۱۴ تیر ۵۶ اهل تهران بازیکن فوتبال، بازیگر ایرانی است. علی انصاریان پس از خداحافظی از فوتبال، خواننده شد و حالا وارد حرفه بازیگری شده. علی انصاریان مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده و با مادرش زندگی می کند. علی انصاریان در برنامه زابیواکا با شوخی با خواننده لس آنجلسی  حاشیه ساز شد. علی انصاریان با پخش شدن شایعه‌ای با موضوع قتلش در شبکه‌های پیام رسان در اوایل بازیگری بسیار پرحاشیه شد این تصویر مربوط به آخرین صحنه فیلم کلاف بود:

علی انصاریان

خوانندگی علی انصاریان

وی در خرداد ۱۳۹۰ آهنگی به نام «شدید» را به بازار موسیقی عرضه کرد که بعد از آن خوانندگی را ادامه نداد.

علی انصاریان

مجموعه تلویزیونی علی انصاریان

  • داغون‌ترین (یک قسمت)
  • زیر آسمان شهر (دو قسمت)
  • چارخونه (یک قسمت)
  • خانه اجاره‌ای (یک قسمت)
  • غنچه‌های سحر
  • نقطه چین (دو قسمت)
  • محکومین (۱۳۹۶)

  • سریال کیمیا (۱۳۹۴)

علی انصاریان

شبکه خانگی علی انصاریان

  • شام ایرانی(احتمالأ زمستان ۱۳۹۸)
  • آسپرین (مجموعه نمایش خانگی) ۱۳۹۵ – ۱۳۹۴
  • هدیه (۱۳۹۳)
علی انصاریان
مجری‌گری علی انصاریان
  • زابیواکا (۱۳۹۷) تلویزیون اینترنتی آیو
  • ورزشگاه (۱۳۹۷) شبکه پنج
  • مسابقه منچ (۱۳۹۸) شبکه پنج

هدیه تهرانی

داستان ازدواج علی انصاریان با هدیه تهرانی

سالها پیش در مجلات و نشریه های سینمایی شایعه ازدواج علی انصاریان و هدیه تهرانی مطرح شده بود. که به هیچ وجه صحت نداشت.و خبری کذب بود.

هدیه تهرانی در اوایل سال ۱۳۸۶، یکی از خبرسازترین و شناخته شده ترین سوپراستار‌های سینمای ایران بود در همان دوران، شایعه ازدواج هدیه تهرانی و علی انصاریان، فوتبالیست مطرح تیم پرسپولیس در آن دوران، سوژه داغ اغلب مجلات و نشریات سینمایی شد. هدیه تهرانی به جز یکبار ازدواج با شخصی به نام هومن بهمنش که بعد از یکسال منجر به طلاق شد با فرد دیگری ازدواج نکرده ، علی انصاریان نیز هرگز ازدواج نکرده است. به گفته خودش برای اینکه مادرش را تنها نگذارد به زندگی متأهلی وارد نشده است.

 

حاشیه‌ هایی عجیب برای هدیه تهرانی /  ده بار ازدواج در یک سال

 

حضور موفقیت آمیز هدیه تهرانی در عرصه سینما روز به روز بر میزان شهرت و محبوبیت او می ‌افزود و در همین راستا، حاشیه‌ های فراوانی درباره زندگی شخصی و ازدواجش با افراد سرشناس در دنیای رسانه‌ مطرح می شد.

نشریات و مجلات مختلفی به طور مرتب خبرهایی را درباره ازدواج هدیه تهرانی منتشر می ‌کردند. هدیه زیاد اهل جنجال نبود و کمتر پیش می آمد با روزنانه، مجله و یا هر رسانه دیگری مصاحبه کند. همین دلیل کافی بود تا هر روز بر میزان این حواشی افزوده شود، به طوری که ظرف مدت یک سال، ۸ بار یا بیشتر خبر ازدواج یا طلاق او توسط نشریات مختلف پخش ‌شد!

طبق گفته خود هدیه تهرانی تکذیب چنین اخباری فایده نداشت و حتی برایش خنده دار بود که یک خانم چطور می‌تواند در یک سال 10 بار ازدواج کند و طلاق بگیرد. همین موضوع باعث عدم توجه‌ اش به این حواشی بی ‌اساس بود،

اما بعدها در یکی از مصاحبه ‌های خود بیان کرد که: «نمی توانم هرروز به این فکر کنم که این نشریات زرد، سالی هشت بار مرا شوهر می دهند. منطق می گوید، حتی اگر بخواهیم عده این طلاق ها را حساب کنیم، با توجه به اینکه من درست در ساعت مقرر، پس از سه ماه و ده روز شوهر کنم، باز هم سالی ده تا شوهر نمی توانم عوض کنم.

انتظار دارید به این چیزها فکر کنم؟ بروم و دور بیفتم و بگویم چرا این حرفها را می زنید؟ اصلا فرض کنید این کار را هم کردم. آن وقت تیتر می زنند: هدیه تهرانی با حضور در نشریه ما ،ده تا ازدواجش در سال را تکذیب کرد!».

 

تصویری تلخ و دردناک از حجله عزای علی انصاریان

 

علی انصاریان چهارشنبه 15 بهمن ماه مصادف با روز مادر از دنیا رفت. علی انصاریان روز پنجشنبه 16 بهمن ماه در قطعه 222 در کنار پدر مرحومش به خاک سپرده شد. علی انصاریان متولد 14 تیر 1356 بود.

 

علی انصاریان و فوتبال

 

علی انصاریان فوتبال خود را به‌صورت حرفه‌ای در سال ۱۳۷۵ از تیم فوتبال فجرسپاسی شروع کرد و بعد از آن در سال ۱۳۷۷ به تیم پرسپولیس رفت. در سال ۱۳۸۵ در اقدامی پرحاشیه برای فوتبال دوستان، از تیم پرسپولیس تهران به تیم استقلال تهران رفت که البته یک فصل بیشتر دراین تیم بازی نکرد. وی سابقهٔ بازی در تیم‌های دیگر چون باشگاه فوتبال شهرداری تبریز، سایپا، استقلال اهواز، شاهین بوشهر، استیل‌آذین و گسترش فولاد را نیز داراست. علی انصاریان در سال ۱۳۹۰ و در سن ۳۴ سالگی در تیم شاهین بوشهر از دنیای حرفه‌ای فوتبال در قامت بازیکن خداحافظی کرد.

 

علی انصاریان و آیت الله حسین انصاریان

 

آیت الله حسین انصاریان متولد ۲۷ آبان ۱۳۲۳ در خوانسار اصفهان است. وی مفسر قرآن، روحانی، روضه خوان و استاد حوزه علمیه قم است. وی عموی علی انصاریان است. آیت الله حسین انصاریان نیز به کرونا مبتلا شد و پس از چند روز از بیمارستان مرخص شد.

 

فعالیت حرفه‌ای علی انصاریان

 

انصاریان فوتبال خود را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد و به صورت اتفاقی وارد این رشته شد و از بین ۵ هزار نفر انتخاب شد تا در تیم تهران بازی کند. وی سپس به تیم نوجوانان پیام پیوست و مدتی را در تیم بانک سپاه و بانک ملی نیز توپ زد. علی سابقه بازی در تیم‌های فجر سپاسی شیراز، پرسپولیس، استقلال تهران، استیل آذین و استقلال اهواز را در کارنامه خود دارد. انصاریان در سال ۱۳۹۰ زمانی که ۳۴ سال داشت با لباس شاهین بوشهر از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. وی در زمان بازیکنی کم حاشیه نداشت و پس از چندین سال بازی در پرسپولیس به استقلال تهران پیوست. از این روی از طرف دو تیم به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.