به گزارش پایگاه خبری نشان :

یک کلیپ ویدئویی در فضای مجازی کشور روسیه در حال پخش شدن است که در رسانه‌های مجازی این کشور بازتاب بسیاری داشت. این ویدئو مربوط به یک دوربین مداربسته در یک سوپرمارکت است. در این فیلم یک مادر را نشان می‌دهد که در این سوپرمارکت به دنبال فرزند خود است. او در ابتدا دقت زیادی برای پیدا کردن کودک خود انجام نمی‌دهد و صرفا برای تشخیص او، رنگ لباس کودکش را در نظر می‌گیرد. او ابتدا یک کودک را به عنوان کودک خود در آغوش می‌گیرد. وقتی با واکنش مادر آن کودک مواجه می‌شود، دقیق‌تر به کودک نگاه می‌کند و متوجه می‌شود که در تشخیص فرزند خود دچار اشتباه شده‌است.

این اتفاق با واکنش زیادی از سمت حاضرین مواجه شد و همه افرادی که در سوپرمارکت بودند، شروع به خندیدن کردند. نکته جالب این فیلم این بود که این کودک اشتباهی اصلا واکنشی نسبت به این موضوع نداشت و گویی با این تغییر مادر خود مخالفتی نداشت.

در فضای مجازی نظرات فراوانی برای این فیلم منتشر شد. بخشی از این نظرها پیرامون این موضوع بود که مهر مادری در نسل جدید کمی کمرنگ شده و دیگر توجه زیادی به فرزند خود ندارند. عده‌ا‌ی دیگر نظر مخالف با گروه اول داشتند؛ این گروه بر این باور بودند که مشغله زیاد در نسل جدید باعث شده است که نسل جوان والدین تمرکز حواس نداشته‌باشند؛ وگرنه مهر مادری همیشه وجود دارد و کمرنگ نمی‌شود.

حجم ویدیو: 1.13M | مدت زمان ویدیو: 00:00:21