به گزارش پایگاه خبری نشان :

دختر شیرازی راز قتل مادرش را نزد پلیس فاش کرد.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس بیان کرد: دختری 20 ساله به ماموران پلیس شهرستان فسا مراجعه و اظهار کرد که در سال ۹۱ دایی ام به همراه دیگر برادر و یکی از دوستانش مادرم را در خانه به قتل رسانده‌اند و او را درون چاهی در یکی از روستا‌های این شهرستان انداخته‌اند که بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی، دایی ۳۴ ساله شاکی و همدست ۲۸ ساله او را شناسایی و آنان را دستگیر و به مقر پلیس آگاهی انتقال دادند.

کشف استخوان‌های مقتول در چاه / در شیراز فاش شد

معاون اجتماعی پلیس فارس، تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که به علت اختلاف با خواهرم، به همراه دیگر برادرم (۳۸ ساله) که در حال حاضر در یکی از کشور‌های اروپایی است خواهرم را به قتل رساندیم و با کمک دوستم با موتورسیکلت او را به درون چاهی در یکی از روستا‌های این شهرستان انداختیم.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضائی، ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در بازدید از آن چاه، تعدادی از استخوان‌های مقتول کشف و تحویل پزشک قانونی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد که مشکلات خانوادگی خود را با مراجعه به مراکز مشاوره مجاز حل و فصل کنند.

شاکی علت پنهان نگه داشتن راز قتل را ترس از دایی عنوان کرد