به گزارش پایگاه خبری نشان :

 با شیوع ویروس کرونا در کشور‌های مختلف جهان، دنیا با محدودیت‌های بسیاری مواجه شد. یکی از این کشور‌هایی که این محدودیت‌ها در آن اعمال شده، کشور هند است. به عنوان مثال راه آهن حومه بمبئی به مدت حدود ۱۱ ماه خدمات خود به مسافران را به حالت تعلیق درآورد.

 

اما به تازگی و طبق تصمیمات اخذ شده جدید، مسافران راه آهن بمبئی می‌توانند در ساعات غیر از پیک رفت و آمد،  از خدمات حمل و نقل ریلی استفاده کنند. اداره راه آهن شهر بمبئی از روز دوشنبه خدمات خود به مسافران را در ساعات غیر از  پیک را از سر گرفت. خبری که موجب خوشحالی بسیاری از مردم محلی در بمبئی شد.

تصویری که تازگی منتشر شده، خوشحالی جالب یکی از همین مسافران را نشان می‌دهد. در این تصویر که به تصویری داغ در شبکه‌های اجتماعی هند تبدیل شده یک مسافر در حال شکرگزاری در مقابل قطار دیده می‌شود.

در این تصویر این مسافر قبل از سوارشدن بر قطار به نشانه شکرگزاری برای بازگشت زندگی به روال عادی اقدام به بوسیدن قطار می‌کند.

این تصویر پس از انتشار در فضای مجازی به تصویری داغ تبدیل شد. برخی از کاربران هندوستانی خوشحالی خود را از بازگشت زندگی در بمبئی به حالت عادی ابراز کردند، برخی نیز در شرح این تصویر با اشاره به جمعیت زیاد این شهر و دشواری حمل و نقل نوشتند: "تنها یک شهروند اهل بمبئی می‌تواند این تصویر را درک کرده و متوجه شود که قطار چه نعمت بزرگی برای شهروندان این شهر به شمار می‌رود."