به گزارش پایگاه خبری نشان :

رئیس‌جمهور، به فوت انصاریان و میناوند دو فوتبالیست کشورمان بر اثر ابتلا به کرونا واکنش نشان داد و اعلام کرد: این هفته واکسیناسیون طبق اولویت‌های وزارت بهداشت آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز(شنبه) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: کرونا دیگر سن و سال نمی‌شناسد و دیدیم که اخیرا دو نفر از فوتبالیست‌ها را هم از ما گرفت.

روحانی با بیان اینکه امروز بهترین راه پیشگیری است و در روش‌های پیشگیری از جمله ماسک زدن، فاصله اجتماعی و کاهش ترددها یک اتفاق نظر وجود دارد، گفت: آماری که هفته پیش مطرح شد، نشان داد که یک مقدار پروتکل‌ها کمتر مراعات می شود و آمار این هفته هم نشان داد که پروتکل‌ها از هفته قبل هم کمتر رعایت شده است.

وی افزود: این هفته واکسیناسیون علیه کرونا در کشور طبق اولویت‌های وزارت بهداشت آغاز می‌شود. اول کادر درمان که در خطر بیشتری قرار دارند. بعد از آن سالمندان و بیماری‌های زمینه‌ای را خواهیم داشت.

این ماه میلادی تعدادی واکسن به دستمان می‌رسد، در ماه بعد هم همینطور؛ سعی داریم تا پیش از عید واکسیناسیون کادر درمان، سالمندان و بیماری‌های‌ زمینه‌ای‌ را آغاز کنیم. اگر همه مراعات ها راانجام دهیم عید خوبی خواهیم داشت.

 

 

حجم ویدیو: 1.64M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49