به گزارش پایگاه خبری نشان :

 بر اساس طب چینی، و به گزارش سایت «هلثی وایلد‌اند فری»، در کف پای شما مراکز عصبی بسیاری وجود دارد که متصل به اندامهای داخلی بدن هستند. حدود ۷ هزار رشته عصبی به پای شما وصل می‌شوند، که پا بطور مستقیم و قدرتمند با تمام ارگان های داخلی بدن در ارتباط است و به “کانالهای انرژی” بدن شناخته شده است.

یکی از موثرترین روش های برای باز کردن این سلسله‌های عصبی در کف پا، گذاشتن برش های پیاز و سیر در داخل جوراب هنگام خواب شب است. پیاز و سیر باکتری ها را جذب کرده و بدن را کاملا سم زدایی می کنند .

شما می توانید سیر یا پیاز را به تنهایی استفاده کنید ولی اگر این دو با هم باشند، قدرت ان در پاکسازی  بدن دوچندان میشود .

قرار دادن پیاز و سیر بر کف پا میکرب و باکتری‌ها را می‌کشد، و اسید فسفریک آن (که باعث سوزش چشم هنگام بریدن پیاز می‌شود) از طریق پوست جذب می‌شود و سیر که حاوی ترکیبات گوگرد است ، سیستم ایمنی بدن را تحریک کرده ومیکروب ها و باکتری ها را می کشد.

اگر می خواهید بدنتان را پاکسازی کنید، فقط کافی است ،پوست پیاز و یکی و دوتا حبه سیر را بگیرید ،پیاز را حلقه کنید و سیر را رنده کنید ،روی پیاز قرار دهید و بر روی کف بگذارید ..و یا پیاز و سیر را نگینی خرد کرده ،مخلوط آنها را در کف پا گذاشته و جوراب بپوشید و شب تا صبح بماند ،هفته ای دوبار این روش را انجام دهیدتا معجزه ان را در همان هفته اول ببینید..حتی مشکلاتی از از قبیل ترک های در کف پا ،خار پاشنه ،زگیل ،میخچه و .....با این روش فوری برطرف میگردد.

پیاز و سیر ،از طریق پایانه های عصبی در پا به جریان خون وارد شده و این اسید اندام ها و خون را پاک کرده و میکروب ها و باکتری ها را می کشد،و باعث تصفیه خون.و نابودی باکتری ها، میکروب ها و عوامل بیماری زا بطور معجزه آسا می شود.حتی این نسخه به دلیل پتانسیل بالایی که دارد در نابودی تومورهای سرطانی نیز نقش دارد.