به گزارش پایگاه خبری نشان :

روز عروسی یکی از بهترین روز‌های زندگی هر فردی به شمار می‌رود و افراد سعی می‌کنند تا مراسم این روز را به یکی از خاطره انگیزترین اتفاقات زندگی خود تبدیل کنند. اما همیشه این مراسم آن طور که برنامه ریزی شده پیش نمی‌رود و یک اتفاق مراسم را تحت شعاع قرار می‌دهد، مثلا عصبانی شدن داماد یا عروس از یک اتفاق غیرمنتظره!

به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که وقوع یک حادثه را در جشن عروسی یک زوج جوان هندوستانی به تصویر می‌کشد. در این جشن عروسی داماد که از نزدیک شدن فیلمبردار به عروس عصبانی شده بود به وی حمله ور شد. در این ویدئو مشاهده می‌شود داماد یک سیلی به صورت فیلمبردار می‌زند. در ابتدای این ویدئو فیلمبردار در حال تهیه عکس از عروس دیده می‌شود. لحظاتی بعد داماد که نظاره گر این صحنه است کنترل خود را از دست داده و یک سیلی به صورت فیلمبردار می‌زند.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش متفاوت کاربران همراه بود. در حالی که برخی این صحنه را یک شوخی از قبل برنامه ریزی شده تلقی کردند برخی دیگر، اما آن را واقعی و رفتار داماد را نامناسب دانستند. یکی از کاربران نوشت: «رفتار داماد اصلا درست نبود. خودتان را جای فیلمبردار بگذارید که قرار است پس از سیلی خوردن در مقابل مهمانان به کارش ادامه دهد.»

حجم ویدیو: 1.48M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19