به گزارش پایگاه خبری نشان :

هتچای نیومدیکا ۳۷ ساله، بعد از بازگشت از ماهیگیری به خانه، همراه با خانواده‌اش مشغول تمیز کردن صدف‌های دریایی بودند که متوجه وجود مرواریدی در درون صدف شدند.

روز بعد مشخص شد که مروارید نارنجی با وزن ۷.۶۸ گرم، یکی از نادرترین انواع مروارید است که غالباً در پوسته حلزون تشکیل می‌شود و ارزش آن می‌تواند به حدود ۲۵۰ هزار پوند برسد.

YrXDPgAvFF7z

هتچای چند روز پیش توضیحاتی را درباره این جواهر گران بها داد و از این اتفاق به عنوان رویایی عجیب در زندگی خود نام برد. او همچنین از ماجرایی که قبل از پیدا کردن مروارید در خواب دیده بود تعریف کرد و گفت: "خواب دیدم پیرمردی با لباس سفید و سبیل بلند از من می‌خواهد به ساحل بروم تا هدیه‌ای را دریافت کنم."

owQIgqBSvg1y

ماهیگیر ادامه داد: "من فکر می‌کنم او مرا به یافتن مروارید هدایت می‌کرد. من می‌خواهم این شی باارزش را به بالاترین قیمت بفروشم، زیرا ارزش مالی آن سرنوشت و آینده من را کاملا تغییر خواهد داد و از این طریق خانواده‌ام زندگی بهتری خواهند داشت."

این خانواده دو پیشنهاد خرید مروارید به قیمت‌های ۲۴ هزار پوند و ۱۲۲ هزار پوند را رد کردند و در حال مذاکره با یک خریدار هستند که گویا از چین برای خرید این جواهر گران بها به تایلند رفته است.