به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش شبکه سی ان ان، بانوی اول سابق اعلام کرد که در حال افتتاح  یک دفترکاری است اما دقیقا مشخص نیست که او چه کاری انجام خواهد داد.

دفتر ملانیا ترامپ در نخستین توئیت خود اعلام کرد: «خانم ملانیا ترامپ افتتاح و راه اندازی دفتر کارش را اعلام می کند. لطفا این حساب کاربری را برای مطلع شدن از تازه ترین اخبار و تحولات دنبال کنید.»

روابط ملانیا ترامپ با همسرش، دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا، پس از حمله به کنگره آمریکا که منجر به کشته شدن 5 تن شد، سردتر شده است.

رسانه ها با استناد از یک منبع درباره فعالیت ‌های ملانیا نوشته اند، کارهای کنونی این بانوی اول سابق تقریبا شبیه زمانی است که بانوی اول بود یا حتی زمانی که به تعطیلات می ‌رفت. گفته می شود که ملانیا ترامپ پس از ترک کاخ سفید زمان خود را در آب درمانی سپری می کند در حالی که همسرش دونالد ترامپ روی دومین دادگاه استیضاح خود تمرکز دارد.

منبعی به سی ان ان گفت که بانوی اول سابق به طور کامل از فضای سیاسی پیرامون رئیس جمهور سابق خارج شده است. این روزها، ملانیا ترجیح می دهد به سالن ماساژ مجهز به سونا و استخر برود، نهار بخورد و دوباره همان کار را تکرار ‌کند و بعد با دونالد در ایوان شام بخورد. او هر روز همین کارها را تکرار می ‌کند.

ملانیا گاهی هم عصرها با والدینش که در عمارت مارالاگو در فلوریدا حضور دارند، شام صرف می ‌کند.

ملانیا ترامپ واشنگتن را با بدترین میزان محبوبیت در بین بانوان اول تاریخ معاصر ترک کرد. منابع نزدیک به وی ادعا می کنند که او گاهی اوقات از این که وقت خود را در کاخ سفید سپری کرده پشیمان شده است. همچنین گفته می شود که او در مورد جانشین خود، دکتر «جیل بایدن» احساس ناخوشایندی دارد و به او حسادت می کند.

ملانیا ترامپ همچنین از توجهی که به بانوی اول کنونی آمریکا می‌شود، ناراحت است. او متوجه شده که جیل بایدن دوران حضورش در کاخ سفید را کاملا متفاوت با خود او آغاز کرده و مدام در رسانه‌ های مختلف با یا بدون همسرش مصاحبه دارد و با والدینی که با آموزش فرزندانشان در خانه سر و کله می ‌زنند، همدردی کرده و پیش از سوپرجام فوتبال آمریکایی هم یک پیام تلویزیونی داشت.

ملانیا ترامپ هرگز در دوران حضورش در کاخ سفید با یک رسانه ملی مصاحبه نداشت. «استفانی وینستون» که برای مدت کوتاهی مشاور ارشد ملانیا بود، به سی ‌ان‌ ان گفت: دونالد بیش از ملانیا حساسیت به خرج می‌ داد که مبادا تصویر همسرش روی جلد مجله‌ ها برود.

در دوران ریاست جمهوری دونالد، ملانیا با ابتکار عمل «ضد مزاحمت سایبری» تحت عنوان «بهترین باش» هم نتوانست تأثیرگذار باشد.

هفته های منتهی به خروج از کاخ سفید، ملانیا غالباً از دید عموم غایب بود.

ملانیا ترامپ که احساس می‌کرد بعد از حمله 6 ژانویه به کنگره برای اظهارنظر به مخمصه افتاده است، در نهایت ترجیح داد سکوت اختیار کند. یک مقام سابق کاخ سفید گفت: به محض وقوع شورش، او دانست که با گفتن چیزی یا انجام کاری نمی‌ تواند به چیزی دست پیدا کند، بنابراین کاری نکرد و ترجیح داد محو شود.