به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرنگار الماس حیدری: علی دایی اسطوره فوتبال ایران است. علی دایی 14 بهمن 1348، شناسنامه: 1 فروردین 1348 در اردبیل دیده به جهان گشود. علی دایی موسس و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است.بتازگی عکسی زیر خاکی از علی دایی منتشر شده است که با هم در سایت نشان 24 می بینیم.

عکس علی دایی در دوران شباب و جوانی

در فضای مجازی عکسی از عل دایی منتشر شده که حسابی سر و صدا بپا کرده است؛ آن عکس دوران جوانی اسطوره فوتبال ایران با محمدرضا گلزار است. در این عکس میتوانید صمیمیت زیاد دایی با گلزار رو مشاهده کنید:

علی دایی

علی دایی و ازدواج او 

علی دایی در سن بیست و پنج سالگی با مریم ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دختری به نام دنیز می باشد که این ازدواج به جدایی انجامید و مجدد در سال 1383 با مونا فرخ آذری همسر فعلی خود ازدواج کرد، او اهل اردبیل است و سال 1356 در تهران به دنیا آمده که تحصیلاتش نیز کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی می باشد. 

علی دایی

عکس مریم همسر اول علی دایی

علی دایی در سال 1381 با دختری به نام مریم ازدواج کرد و آن دو صاحب دختری بنام دنیز شدند اما سرانجام از یکدیگر جدا شدند، دنیز به همراه مادرش خارج از ایران زندگی می‌کند.

مونا فرخ آذری که طراح جواهرات نیز می باشد. در سال 1384 با علی دایی ازدواج کرده که حاصل این ازدواج در سال دختری بنام نورا می باشد.

علی دایی

فرزندان علی دایی

دنیز دایی دختر بزرگ علی دایی (از همسر سابقش مریم) می باشد که البته همراه مادر خود در لندن زندگی می‌کند و  در صفحه اینستاگرام خود دنبال کننده های فراوانی دارد.

نورا دیگر فرزند علی دایی که در سال 1388 به دنیا آمده است، دختری با نام نورا که علی دایی به وی بسیار علاقه دارد و می گوید:دوست دارم نورا به همه چیز برسد.

علی دایی