به گزارش پایگاه خبری نشان :

در یک حادثه دلخراش، مردی هندی با ضربات چاقو همسرش را در داخل یک منطقه کشاورزی کشت، سپس او را رها کرد و به خانه رفت و در آنجا با طنابی که از سقف خانه آویزان بود خود را دار زد.

پلیس در میسور اعلام کرد که چانتانامورتی ۴۰ ساله و همسرش پوتامانی ۳۸ ساله که دارای دو فرزند ۱۲ و ۷ ساله بودند از زمان ازدواج با یکدیگر یعنی ۱۵ سال پیش همیشه باهم اختلافاتی داشتند.

تحقیقات نشان داد که زن خانه به میزان اغراق آمیزی به نظافت اهمیت می‌داد و وسواس شدیدی داشت، به طوری که از ورود شوهرش به خانه جلوگیری می‌کرد مگر وقتی که بعد از هربار از بیرون آمدن به حمام می‌رفت، به طوری که تعداد حمام رفتن‌ها در روز بیش از ۱۰ برابر می‌شد، مرد همیشه از این موضوع خسته و ناراحت بود، اما ناراحتی خود را ابراز نمی‌کرد. پوتامانی این وسواس را برای دو فرزندش نیز اعمال می‌کرد، از جمله شستن کیف و کتاب‌هایشان هنگام بازگشت هر روز از مدرسه.

در روز حادثه، تحقیقات نشان داد که این زوج در یک منطقه کشاورزی نزدیک به خانه خود بودند، جایی که همسر شروع به تحمیل سیستم بهداشتی معمول خود کرد، اما شوهر که به دنبال بهانه‌ای بود، او را با ضربات چاقو مجروح کرد و همسرش بر اثر خونریزی شدید جان خود را از دست داد.

سپس شوهربه خانه برگشت و خود را از سقف آوزان کرد و هنگامی که فرزندانش از مدرسه به خانه رسیدند، پدرشان را دیدند که با طنابی خودش را از سقف دار زده و مرده، به همسایه‌ها اطلاع دادند و آن‌ها پلیس را خبر کردند. با ورود پلیس به محل، تحقیقات آغاز شد، آن‌ها جسد همسر را در منطقه کشاورزی نزدیک خانه پیدا کردند و سپس دو جسد را به سردخانه انتقال دادند.