به گزارش پایگاه خبری نشان :

 روزانه ویدئو‌های زیادی از حوادث مختلف در سراسر جهان در فضای مجازی منتشر می‌شود. در برخی از موقعیت ها، افراد بر اثر یک حادثه کوچک جان خود را از دست می‌دهند و در مقابل در برخی دیگر افراد از حوادثی وحشتناک به طرز غیرقابل باور جان سالم به در می‌برند، مانند یک شهروند اهل ترکیه.

این مرد که در مقابل فروشگاهی در این کشور حضور داشت از حادثه سقوط ناگهانی سقف جان سالم به در برد. ویدئویی که توسط دوربین مداربسته تهیه شده چگونگی نجات این عابر را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو این مرد در حالی که باد شدیدی در حال وزیدن است در مقابل فروشگاه دیده می‌شود. لحظاتی بعد با شدت گرفتن وزش باد و بارش باران او تصمیم می‌گیرد وارد فروشگاه شود. این ویدئو نشان می‌دهد چند ثانیه بعد ناگهان سقف فروشگاه دقیقا در جایی که این مرد ایستاده بود فرو می‌ریزد و کوهی از آوار را ایجاد می‌کند. این در حالی بود که این مرد خوش شانس با ورود به داخل فروشگاه از مرگ حتمی گریخته بود.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی ترکیه این اتفاق در تاریخ ۹ فوریه در فروشگاهی در شهر استانبول رخ داد. این حادثه تلفات جانی نداشت، اما خسارات مالی به بار آورد. هنوز از میزان خسارات مالی وارد شده گزارشی منتشر نشده است.

حجم ویدیو: 2.93M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56