به گزارش پایگاه خبری نشان :

 زن جوان اسکاتلندی که با یک نوع ماسک زیبایی حاوی زردچوبه قصد جوانسازی پوست صورت خود را داشت هرگز تصور نمی‌کرد که به دردسری بزرگ گرفتار شود. «لارن رِنی» پس از استفاده از این ماسک تا چند روز پوست صورتش زرد ماند. این اتفاق موجب شد تا او به مدت چند روز در خانه بماند.

او با انتشار ویدئویی از خود در تیک تاک نوشت: «من پس از استفاده از یک نوع ماسک که با زردچوبه تهیه کرده بودم به دردسری بزرگ افتادم. تلاش من برای از بین بردن رنگ زرد صورتم به جایی نرسید و به همین دلیل مجبور شدم تا چند روز را در خانه بمانم. البته باید اعتراف کنم که بعد از برطرف شدن رنگ زرد، پوست صورتم بسیار درخشان و خوب شد.»

او در شرح ماجرا در این ویدئو گفت که با جستجو در اینترنت تصمیم گرفت این ماسک زیبایی پوست صورت را درست کند. او گفت که قبل از استفاده از این ماسک نمی‌دانست که پوست سفید صورتش به زرد تغییر پیدا خواهد کرد. بنابراین آن را روی صورتش قرار داد و هنگام شست‌وشو متوجه شد که رنگ سفید پوست صورتش به رنگ زرد تغییر پیدا کرده است.

انتشار این ویدئو با واکنش فالور‌های رنی در تیک تاک نیز همراه بود. یکی از هفده هزار فالوور او در کامنتی نوشت: این یکی از بهترین رنگ‌های طبیعی است. من تعجب کردم که رنگ زرد از روی صورتت پاک شد.