به گزارش پایگاه خبری نشان :

پرسه مار کبرا در وسط خیابانی در هند ترس و وحشت به دل رانندگان انداخت. در این اتفاق که روز پنجشنبه و در شهر «یودوپی» در ایالت کارناتاکا رخ داد دست کم نیم ساعت در عبور و مرور وسایل نقلیه اختلال ایجاد شد.

در ویدئویی که تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی هند شد این مار را که در وسط خیابان در حال حرکت است نشان می‌دهد. در این ویدئو یک  پلیس رانندگی که سعی می‌کند این خزنده را از وسط خیابان به طرف دیگر هدایت کند دیده می‌شود.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی این افسر پلیس به محض دیدن این مار سمی در چهارراه «کالسانکا» وسایل نقلیه را متوقف کرده بود. ویدئوی منتشر شده شاهدان عینی و عابران پیاده ر ا که نظاره گر این صحنه هستند و تعدادی نیز با تلفن‌های همراه خود فیلم و عکس تهیه می‌کنند نشان می‌دهد. این ویدئو اولین بار در توئیتر منتشر شد. کاربری که این ویدئو را در توئیتر منتشر کرد در توضیح آن نوشت: «پس از ظاهر شدن یک کبرا در وسط چهارراه کالسانکا در شهر یودوپی در رفت و آمد وسایل نقلیه به مدت ۳۰ دقیقه اختلال ایجاد شد.»

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۲۵ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «ما با حیوانات در این سیاره شریک هستیم. تشکر از این افسر پلیس.»

حجم ویدیو: 1.99M | مدت زمان ویدیو: 00:00:37