به گزارش پایگاه خبری نشان :

لانه کردن یک عنکبوت غول پیکر در داخل اسباب بازی کودک ۲ ساله موجب وحشت مادربزرگ وی شد. «بروک تروپ»، اهل تاسمانی استرالیا پس از دیدن کامیون یک عنکبوت بزرگ به همراه کیسه تخم‌های آن با حدود ۲۰۰ نوزاد عنکبوت را در آن پیدا کرد

این زن به همراه پسرش در حیاط حضور داشتند که نوه‌اش برای بازی کردن در حالی که کامیونش را در دست داشت به آن‌ها پیوست. در حالی که بروک مشغول بازی با کامیون بود یک عنکبوت را در بالای آن دید که در کنار تخم‌هایش حضور داشت. او تصاویری از این صحنه را تهیه و در صفحه فیسبوک خود به اشتراک گذاشت. او در توضیح این تصاویر نوشت: «من با دو مار پیتون خودم به همراه پسرم در حیاط مشغول گرفتن آفتاب بودیم که نوه‌ام اسباب بازی خود را برای من آورد. من این عنکبوت را در داخل آن پیدا کردم. من و پسرم ابتدا این عنکبوت و تخم‌هایش را به مکانی امن منتقل کردیم و سپس کامیون را به نوه‌ام بازگرداندیم.»

8rallexY6a6m

پیداشدن این عنکبوت غول پیکر در داخل اسباب بازی این کودک در حالی خبرساز می‌شود که چندی پیش نیز یک مادر استرالیایی بیش از صد عنکبوت را در داخل اتاق دخترش پیدا کرده بود. این زن پس از بازکردن درب اتاق این عنکبوت‌ها را که روی سقف حضور داشتند مشاهده کرد.

jjjq1L94yMZ4