به گزارش پایگاه خبری نشان :

ایوانکا به همراه «جارد کوشنر» ۴۰ ساله همسرش و سه فرزندشان از یک ماه پیش تاکنون به آپارتمان لوکسی در میامی نقل مکان کرده‌ اند.

به نظر می رسد ایوانکا ترامپ از زندگی بسیار بی سر و صدا در میامی لذت می برد، زیرا او با آرامش با خواندن کتابی در بالکن آپارتمان لوکس جدیدش مشغول بود.

این تصاویر اختصاصی نشان می دهد که ایوانکای ۳۹ ساله در حال خوردن نوشیدنی داغی است که یکی از مستخدمان برایش آورده است.

7z3VOXeXKjvM

به نظر می رسد این بالکن یکی از بخش های مورد علاقه دختر اول سابق در خانه جدید او است، و در موارد مختلف دیده شده است که وی از آن استفاده خوبی می کند، از جمله هفته گذشته که مدتی را به بازی و نوازش سگ کودک ۹ ساله خود گذراند.

آپارتمان موقت ایوانکا و جارد در فاصله کمی بیش از یک ساعت با تفریحگاه مارالاگو ترامپ در پالم بیچ واقع شده است؛ جایی که او و همسرش ملانیا اکنون در کنار پسرشان بارون زندگی می کنند. به نظر می رسد «تیفانی» خواهر کوچکتر ایوانکا نیز به دنبال یافتن خانه ای در میامی است و در ژانویه گزارش شد که او و دان جونیور برادر بزرگترش نیز امیدوارند که به این یالت آفتابی نقل مکان کنند.

مشخص نیست که ایوانکا برای دیدن پدرش به پالم بیچ سفر داشته است یا خیر.

اوایل این ماه گزارش جدیدی نشان داد که درآمد شخصی این زوج در طول آخرین سال ریاست جمهوری دونالد ترامپ بیش از ۲۰ درصد کاهش یافته است.

این زوج در فرم های افشای مالی خود به عنوان مشاوران کاخ سفید بین ۲۳.۸ تا ۱۲۰ میلیون دلار درآمد برای سال ۲۰۲۰ گزارش کرده اند.

به گزارش بلومبرگ، این مبلغ ۳۶ میلیون دلار در مقایسه با ۱۵۶ میلیون دلار درآمد این زوج را برای مدت مشابه در سال قبل کاهش داشت.

مقامات فقط موظفند ارزش دارایی و درآمد غیر دولتی خود را در محدوده وسیعی افشا کنند.

گرچه این زوج هنوز هم بسیار ثروتمند هستند، اما این افشاگری حاکی از آن است که ایوانکا و جارد در نتیجه نقش های بحث برانگیز خود در دولت ترامپ در طول ماه های پرتلاطم آخر انتصاب خود، از نظر اقتصادی ضرر کرده اند.

این زوج همچنین تحت تأثیر بیماری همه گیر ویروس کرونا با ضرر مالی مواجه شدند، زیرا هر دو دارای سرمایه های گسترده ای در مشاغل - از جمله هتل ها - هستند که طی ۱۱ ماه گذشته آسیب های جدی دیده اند.