به گزارش پایگاه خبری نشان :

«پیج میدلهورست»، ۲۵ ساله، پس از اینکه همسرش او را به خیانت متهم کرد، مورد حمله او قرار گرفت.

نامزدش پس از ضرب و شتم به «پیج» دستور داد لباس خونی خود را در صندوق عقب اتومبیل پنهان کند تا خانواده اش لکه‌های خون را نبینند. اما او شجاعانه به پلیس مراجعه کرد و لباس را به عنوان مدرک جرم به آن‌ها داد و گفت آسیب جسمی دیده است.

پیج گفت: «دکلان در ابتدا دوست داشتنی به نظر می‌رسید. او هم عاشق من بود، مرا برای شام بیرون می‌برد، اما او بسیار من را کنترل می‌کرد.»

او ادامه داد: «نامزدم به من اجازه نمی‌داد دوستانم را ببینم یا با آن‌ها صحبت کنم، او حتی باعث شد من تصویر دوستم را از فیس‌بوکم پاک کنم، چراکه او به دوستم حسادت می‌کرد. هرچه رابطه ما ادامه دارتر شد، او خشونت آمیزتر می‌شد، اما هربار من نمی‌توانستم با پلیس صحبت کنم. حمله به من در کریسمس آخرین ضربه بود و من می‌دانستم که باید از پلیس کمک بگیرم.»

«پیج» در ادامه صحبت هایش گفت: «من آن کریسمس را مضطرب و افسرده در رختخواب گذراندم. امسال، اما نمی‌گذارم او زندگی من را خراب کند و امیدوارم زنان دیگر از داستان من درس بگیرند. او بعد از حمله به من گفت باید لباسم را پنهان کنم، اما احساس می‌کردم که نمی‌توانم به خانواده ام دروغ بگویم، کبودی هایم را پنهان کنم.

«پیج» با شجاعت یک هفته قبل از کریسمس ۲۰۱۸ به پلیس رفت و دکلان دستگیر شد.

دکلان ۲۳ ساله، در اوایل این ماه در دادگاه تاج پرستون حضور یافت و اعتراف کرد که باعث آسیب جسمی به همسرش شده است.

همچنین او به اجبار و رفتار کنترل کننده متهم شد. اما دادستان‌ها تصمیم گرفتند که پس از اعتراف او به جرمی جدی‌تر، این اتهام را از پرونده پاک کنند. وی شش ماه حبس تعلیقی صادر کرد.

پیج گفت: «با وجود تمام دردهایم، اما من احساس غرور می‌کنم که از او دور شده ام و می‌خواهم دختران دیگری که در وضعیت من هستند نیز همین کار را انجام دهند. اکنون می‌دانم که شرمندگی از او است و از آن من نیست. من هیچ اشتباهی نکردم.»