به گزارش پایگاه خبری نشان :

اقدام تحسین برانگیز یک عروس و داماد هندوستانی مورد توجه رسانه‌های محلی این کشور قرار گرفت. این زوج جوان اهل ایالت اوتار پرادش در روز عروسی خود با لباس عروسی در بیمارستان حاضر شدند و زندگی یک دختر خردسال را که به گروه خونی آن‌ها نیازمند بود نجات دادند.

در تصویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است این عروس و داماد انسان‌دوست را در حالی که با لباس عروس در بهترین روز زندگی‌شان در بیمارستان حضور دارند نشان می‌دهد. در تصویر منتشر شده در حالی که داماد روی تخت دراز کشیده و در حال اهداء خون است عروس در کنار او دیده می‌شود.

«آشیش میشرا»، یک مامور پلیس محلی هند که در توئیتر فعال است با انتشار این عکس در حساب شخصی خود نوشت: «هند من، بزرگ است، چون قلب‌هایی بزرگ در آن متولد شده اند و زندگی می‌کنند. این عروس و داماد جوان در بهترین لحظات زندگی شان در بیمارستان حاضر شدند تا جان دختری را که به خون آن‌ها نیاز داشت نجات دهند.»

انتشار این تصویر در توئیتر با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری عمل انسان‌دوستانه این زوج را مورد تحسین قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «درود فراوان. خداوند به این زوج جوان در زندگی شادی و برکت ارزانی بخشد.»