به گزارش پایگاه خبری نشان :

کشف یک موجود دریایی عجیب الخلقه در سواحل کشور هندوستان خبرساز شده. این موجود که دارای سه چشم است، توسط یک ماهیگیر محلی در امتداد سواحل «واداورو» واقع در اطراف شهر «چیرالا» پیدا شد. این ماهیگیر در ابتدا تصور می‌کرد که یک سنگ باشد، اما پس از لمس آن متوجه شد که با یک موجود عجیب در ساحل دریا روبه رو شده است. او پس از بررسی متوجه شد این موجود مرده است.

ubPJwcpMNRoT

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این موجود که شباهت زیادی به یک سنگ دارد دارای بافتی کششی لاستیک مانند است. این ماهیگیر محلی که هویتش اعلام نشده در این باره گفت: وزن این موجود سه کیلوگرم بوده و دارای سه چشم است. ما نام‌های ماهی مختلف را می‌دانیم، اما این نخستین بار است که چنین موجودی را در این ساحل می‌بینیم.

بنا به باور ماهیگیران محلی این موجود احتمالا نوعی ماهی نادر یا نوعی حیوان بوده که به مرور زمان تغییر شکل داده است. این موجود برای انجام تحقیقات بیشتر به اداره شیلات محلی منتقل شده است. مسئولان شیلات محلی نیز در گفتگو با رسانه‌ها اعلام کردند آن‌ها نیز پیش‌تر با چنین موجودی روبه رو نشده اند.

با انتشار تصاویر بیشتر از این اتفاق، برخی از کارشناسان آبزیان بر این باور هستند که این موجود در واقع عضوی Phylum porifera که با نام اسفنج دریایی شناخته می‌شود است.