به گزارش پایگاه خبری نشان :

روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود. از ویدئو‌های آموزشی و سرگرمی گرفته تا ویدئو‌های ورزشی. اما برخی از این ویدئو‌ها توجه کاربران را به خود جلب کرده و تبدیل به ویدئو‌هایی پربازدید و داغ می‌شوند، مانند ویدئوی جابجایی و انتقال یک خانه قدیمی ۱۳۹ ساله در یکی از محلات سان فرانسیسکو آمریکا!

این خانه دارای سبک ایتالیایی با نمایی سبز رنگ که از دهه ۱۸۸۰ به مدت ۱۳۹ سال در خیابان فرانکلین قرار داشت به آدرس جدید خود در فولتون در کنار یک آرامگاه قدیمی منتقل شد. خانه‌ای 6 خوابه با سه حمام با طول حدود ۹۰ فوت با سرعت ۱ مایل در ساعت به آدرس جدید نقل مکان کرد.

در این ویدئو در حالی که این خانه توسط مهندسان محلی روی تجهیزات مناسب قرار گرفته و به راحتی از محلی به محل دیگر در حال انتقال است دیده می‌شود. در این ویدئو افراد محلی که با دیدن این صحنه دچار بهت و حیرت شده اند و نظاره گر آن هستند دیده می‌شوند.

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۲۷ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در پیامی نوشت: «یکی از همان چیز‌هایی که چشم شما می‌بیند، اما مغز نمی‌تواند آن را قبول کند! یک ساختمان با قدمتی حدود ۱۴۰ سال در حال انتقال به خیابانی دیگر.»

حجم ویدیو: 1.26M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22