به گزارش پایگاه خبری نشان :

در تصویری که دادستان کل فلوریدا در توییتر از دیدار خود با دانلد ترامپ منتشر کرده، آنچه بیش از همه به چشم می‌آید سه چسب زخم روی دست راست رئیس جمهوری پیشین و اوضاع آشفته ظاهر اوست. هر چند با وجود رگ‌های بیرون‌زده گردن، همچنان کلاه قرمز با شعار تبلیغاتی Make America Great Again بر سر دارد.

LoDbNINDOYGx

 
ترامپ در اقامتگاه خود میزبان دادستان کل فلوریدا بود

قرار است ترامپ امروز به گردهمایی محافظه‌کاران آمریکایی موسوم به سی‌پک برود و آنجا نخستین بار پس از خروج از کاخ سفید در یک برنامه رسمی سخنرانی کند. در دو روز گذشته این گردهمایی در اورلاندو، قرار گرفتن یک تندیس طلایی از ترامپ در مرکز توجه به موضوع اصلی تبدیل شده است. گفته می‌شود این تندیس ۹۰ کیلویی را هنرمندی به نام تامی زگن در مکزیک در مدت شش ماه با کمک و همراهی سه نفر دیگر ساخته است.

مکزیک همان کشوری است که ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود بارها تصویری هیولاگون از آن ساخت و می‌خواست یک دیوار مرزی هم بین آمریکا و مکزیک بکشد که ناتمام ماند. برخی مهمانان حاضر در گردهمایی محافظه‌کاران در اورلاندو فرصت را مناسب دانستند و با تندیس طلایی ترامپ عکس یادگاری گرفتند. دانلد ترامپ جونیر، پسر ارشد ترامپ هم روزهای گذشته در این گردهمایی سخنرانی کرد.