به گزارش پایگاه خبری نشان :

 این درگیری مرگبار تابستان امسال رخ داد و پسر جوانی به‌ نام کریم که با ضربه کارد میوه خوری مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد، اما هنگام عمل جراحی بر اثر شدت جراحت وارده و خونریزی جان باخت؛وقتی موضوع به پلیس اعلام شد مأموران کلانتری به بیمارستان رفتند و به تحقیق از دوستان کریم پرداختند.

مأموران در ادامه تحقیقات خود متوجه شدند شب حادثه چند نفر از دوستان کریم در خانه او میهمان بوده‌اند، اما ناگهان بین او و یکی از دوستانش به‌ نام سعید درگیری رخ داده و سعید با کارد میوه خوری او را زده و فرار کرده است.

به این ترتیب بررسی‌ها برای دستگیری سعید آغاز و بعد از چندین روز تحقیق سرانجام وی بازداشت شد. او بعد از دستگیری به قتل کریم اعتراف کرد و با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده ابتدا کیفرخواست علیه متهم خوانده شد. سپس اولیای دم در جایگاه حاضر شده و درخواست صدور حکم قصاص کردند.

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: من و کریم دوست بودیم روز حادثه هم با دوستانم به خانه او رفتیم تا تفریح کنیم و چند ساعتی کنار هم باشیم. مدتی که گذشت کریم پاسور آورد که بازی کنیم سرگرم بازی بودیم که من متوجه شدم کریم تقلب می‌کند چندباری به او تذکر دادم اما به شوخی و خنده از آن گذشت وقتی بار دیگر متوجه تقلبش شدم با عصبانیت با او درگیر شدم و به هم ناسزا گفتیم که یک باره از شنیدن حرف‌هایش کنترل خودم را از دست دادم و با کارد میوه خوری که جلوی دستم بود او را زدم بعد هم از ترس فرار کردم.

متهم در پاسخ به این سؤال که چاقو را از کجا آورده است گفت: من چاقو را از بشقاب میوه خوری برداشتم در بشقاب برای میهمان‌ها میوه گذاشته بودند و ما داشتیم بازی می‌کردیم و میوه می‌خوردیم. من اصلاً فکر نمی‌کردم چاقوی به آن کوچکی بتواند باعث مرگ کسی شود. ضمن اینکه یک لحظه عصبانی شدم و قصدم هم کشتن کریم نبود ما رفیق قدیمی بودیم و اصلاً فکر نمی‌کردم چنین اتفاقی باعث مرگ او شود.

بعد از دفاعیات متهم و وکیل مدافع ، سعید یکبار دیگر برای بیان آخرین دفاع در جایگاه قرار گرفت او گفت: من اتهام قتل را قبول دارم در برابر کاری که کردم هم دفاعی ندارم و شرمنده اولیای دم هستم. از آنها درخواست بخشش دارم وخواهش می‌کنم مرا به خاطر جوانی‌ام ببخشند.

با پایان جلسه دادگاه هیأت قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.