به گزارش پایگاه خبری نشان :

ازدواج دو کودک دوقلو در تایلند، به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. ازدواج این دو خواهر و برادر ۵ ساله بر اساس یک عقیده خرافی در آیین بودا که این دو کودک در زندگی گذشته همسر یکدیگر بوده‌اند، انجام شد. مراسم ازدواج عجیب «واشیراویت بی موسیکا» و خواهرش «رینرادا بریم» روز ۴ مارس در خانه آن‌ها در منطقه «ناکهون سی تهامارات» برگزار شد.

والدین این دو کودک «ویراساک» ۳۱ ساله و همسرش «رِوادی» ۳۰ ساله پیرو آموزه‌های بودایی که فرزندان دوقلوی آن‌ها در زندگی گذشته با یکدیگر زن و شوهر بوده‌اند اقدام به برپایی مراسم ازدواج آن‌ها کردند. بنا به این باور خرافی در صورتی که ازدواج این دو کودک در اولین فرصت انجام نمی‌شد زندگی آن‌ها با بدشانسی و بخت شوم روبه رو می‌گشت. در مراسم ازدواج این دو کودک دوستان و اقوام خانوادگی این زوج حضور داشتند. همچنین مراسم ازدواج این دو کودک توسط چند راهب بودایی که در خانه آن‌ها حضور یافته بودند، انجام شد.

«ویراساک»، پدر این دو کودک با ابراز خوشحالی از انجام این ازدواج گفت: «من از داشتن این دوقلو خوشحال بودم، اما نگران نیز بودم که ممکن است آن‌ها چیزی از زندگی قبلی خود را به زندگی جدید خود منتقل کرده باشند. با این ازدواج آن‌ها (دو کودک) قادرند کارمای زندگی قبلی خود را پاک می‌کنند.»

او با اشاره به چرایی انجام این ازدواج گفت: «ما معتقد هستیم که فرزندان دوقلو که دارای جنسیت متفاوت (پسر و دختر) هستند باید ازدواج کنند، در غیر این صورت بعدا یکی از آن‌ها در زندگی خود بیمار خواهد شد.»

حجم ویدیو: 3.63M | مدت زمان ویدیو: 00:01:08