به گزارش پایگاه خبری نشان :

طا‌ها آوند قهرمان کوچک که جان 4 نفر را در آتش سوزی خودرو نجات داده بودو خودش دچار سوختگی شدید شده بود از بیمارستان مرخص شد.

با تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین (ع) شیراز طا‌ها آوند قهرمان کوچک که جان 4 نفر را در آتش سوزی خودرو نجات داده بودپس از حدود یک ماه بستری از ترخیص شد.

با تلاش‌های شبانه روزی اساتید، پزشکان و کادر درمانی مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین (ع) طا‌ها آوند کودک ۸ ساله که در سانحه آتش سوزی با شجاعت بسیار جان چهار کودک دیگر را نجات داده و خود دچارسوختگی بسیار شدید شده بود؛ بهبود یافت.

مدیر این مرکز گفت: در سانحه آتش سوزی بر اثر انفجار گاز در شهر خرم بید تعدادی کودک در خودرو گرفتار می‌شوندو این کودک با کمک بزرگسالانی که از بیرون در حال امداد رسانی بودند تمام کودکان را ماشین خارج کرده و سپس خودش خارج می‌شود.

سوختگی شدید طاها آوند در شیراز

سیامک هوشمند افزود: کودکان آسیب دیده در این سانحه به بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین (ع) منتقل می‌شوند؛ تعدادی از آن‌ها به صورت سرپایی درمان وچهار نفر در بخش مراقبت‌های ویژه سوختگی بستری شده و بهبود یافتند.

او ادامه داد: این کودک قهرمان باسوختگی بسیار عمیق در بخش مراقبت‌های ویژه سوختگی این مرکز بستری شد.

این بیمار تحت نظر جراح این مرکز دکترعبدالخالق کشاورزی، فوق تخصص Icu خانم دکترمکی و متخصص اطفال خانم دکتر صحراییان دوره درمان خود را سپری کرد.

مدیر بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین (ع) گفت:این بیمار با عمل جراحی پیوند پوست و با دریافت مراقبت‌های ویژه پرستاری، پانسمان‌های مخصوص سوختگی و بدون درد، مشاوره تغذیه، توانبخشی و خدمات روانشناسی در حال حاضر سلامتی نسبی خود را به دست آورده است.

وی افزود:با تلاش‌های کادر درمانی این مرکز قهرمان کوچولو پس از حدود یک ماه بستری از بیمارستان ترخیص شد.

مدیر بیمارستان یاد آور شد که درمانگاه این مرکز با دارا بودن بخش‌های پاراکلینیک از جمله لیزر درمانی و کلینیک زخم، فیزیوتراپی و توانبخشی، روانشناسی؛ خدمات گسترده‌ای به این بیمارن ارائه می‌دهد که بسیار در کاهش عوارض ناشی از سوختگی در این بیماران موثر است