به گزارش پایگاه خبری نشان :

پس از آزاد سازی سهام عدالت مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند می‌توانند با مراجعه به سامانه www.samanese.ir ارزش واقعی سهام و جزییات دارایی خود را مشاهده کنند. البته این ارزش یکسان نیست و تحت تاثیر نوسانات بازار افزایشی یا کاهشی می‌شود.

براین اساس ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه یک میلیون تومان در روز شنبه ۱۶ اسفندماه ۱۷ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان، در روز یکشنبه ۱۷ اسفندماه ۱۸ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان، در روز دوشنبه ۱۸ اسفندماه ۱۸ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان، در روز سه‌شنبه ۱۹ اسفندماه ۱۸ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان و در روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه ۱۸ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان بود.

همچنین ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومانی از روز شنبه ۱۶ اسفندماه تا روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه به ترتیب ۹ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان، ۹ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان، ۹ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان، ۱۰ میلیون و ۲۰ هزار تومان و ۹ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان قیمت داشت.

ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومانی نیز در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری به ترتیب هشت میلیون و ۸۱۰ هزار تومان، هشت میلیون و ۸۸۰ هزار تومان، ۹ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان، ۹ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان و ۹ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان قیمت داشت.