به گزارش پایگاه خبری نشان :

پخش‌های زنده تلویزیونی گاهی با اتفاقاتی غیرمنتظره و پیش بینی نشده همراه است. از سوتی مجری، خبرنگار یا وقوع حادثه برای مهمان برنامه. از آنجایی که بیشتر این اتفاقات غیر قابل پیش بینی هستند بنابراین در لحظه وقوع خونسردی مجری یا خبرنگار بسیار مهم تلقی می‌شود. مانند اتفاقی که به تازگی در یکی از شبکه‌های تلویزیونی کلمبیا رخ داد.

در این حادثه روزنامه نگار و مهمان برنامه ««کارلوس اُردوز» پس از سقوط ناگهانی دکور روی سرش با خوش شانسی تنها دچار جراحت سطحی شد. در این حادثه که در شبکه تلویزیونی ESPN و حین پخش زنده رخ داد مجری به همراه مهمانان در حال بحث و گفت‌وگو بودند که ناگهان قسمتی از دکور روی سر این روزنامه نگار کلمبیایی سقوط کرد.

ویدئویی که به شکلی گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است لحظه وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود ناگهان قسمتی از دکور به شکلی وحشتناک روی سر این خبرنگار فرود می‌آید. بلافاصله پس از وقوع این اتفاق تصویر این دوربین استودیو با دوربین دیگری که در مقابل مجری است، جایگزین می‌شود. در این ویدئو مجری برنامه با دیدن این صحنه در حالی که برای لحظاتی دچار شوک شده است تلاش می‌کند تا خونسردی خود را حفظ کند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی کلمبیا آقای اُردوز از ناحیه کمر (کوفتگی) و همچنین بینی (ورم) دچار آسیب شد.

حجم ویدیو: 0.98M | مدت زمان ویدیو: 00:00:16