به گزارش پایگاه خبری نشان :

زوئی الیوت ۲۷ ساله که در سالزبری انگلستان زندگی می‌کند، از نوجوانی درگیر حملات صرعی بود. او از بیماری عجیبی رنج می‌برد که در آن، محل اتصال جمجمه و ستون فقراتش دچار لغزش شده بود. او حتی نمی‌توانست کار‌های شخصی و روزمزه خود را انجام دهد. پزشکان متخصص به او هشدار داده بودند که در معرض خطر عفونت قرار دارد و ممکن است سرش کاملا از بدن جدا شود.

زوئی پس از اطلاع از بیماری خود گفت: من برای مدت طولانی مشکلات زیادی داشتم، دو سال است که کسی را ملاقات نکرده‌ام. من همیشه مشتاق بیرون رفتن با دوستانم بودم و همیشه آرزو می‌کردم مثل آن‌ها هر موقع که بخواهم تفریح داشته باشم.

مشکلات سلامتی زوئی کوچکترین جزئیات زندگی او را تحت تأثیر قرار داده بود. او در لباس پوشیدن و حتی انجام کار‌های ساده روزانه نیز مشکل داشت. با گذشت زمان، علائم جدیدی در او ظاهر شد، علائمی مانند سوزش در بالای گردن، احساس سوزن سوزن شدن شدید در پوست سر، احساس بی حسی و درد شدیدی در دست‌ها و پا‌هایش که او را کلافه کرده بود.

پزشکان در مورد تشخیص بیماری وی، دچار سردرگمی شده بودند و سرانجام در سال ۲۰۱۹، یک متخصص ارتوپدی تشخیص داد که محل اتصال سر و بدن او بسیار آسیب پذیر است و باید فورا تحت عمل جراحی قرار گیرد. زویی در سایت اهدای Go Fund Me صفحه‌ای ایجاد کرد و توانست کمک‌های جراحی‌اش را که مبلغی بالغ بر ۳۰۰۰۰ دلار بود، جمع کند. زویی یک عمل جراحی سه ساعته موفقیت آمیز انجام داد. طی آن جراحی، پزشکان، میله‌های فلزی را به پشت جمجمه او وصل کردند و آن را در مهره‌های شل فرو بردند و آن‌ها را ثابت نگه داشتند. در حال حاضر زوئی در شرایط بهتری به سر می‌برد.