به گزارش پایگاه خبری نشان :

جسد مرد نظافتچی دانشگاه علوم تحقیقات پس از یک هفته در سرویس بهداشتی دانشگاه پیدا شد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، روز 11 اسفند ماه امسال ماموران کلانتری 138 جنت آباد در جریان پیدا شدن جسد کارمند نظافتچی دانشکده علوم تحقیقات در سرویس بهداشتی قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حضور پیدا کردند.

مرگ مرموز نظافتچی د انشگاه علوم تحقیقات

بدین ترتیب بازپرس مصطفی واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شوند.

ماموران با حضور در محل با جسد مرد 55 ساله در سرویس بهداشتی روبرو شدند که مشخص شد یک هفته از مرگ این نظافتچی می گذرد.

تیم پلیسی در تحقیقات پی بردند که نظافتچی دانشگاه علوم تحقیقات دانشکده علوم انسانی هفته گذشته به دانشگاه مراجعه و با توجه به اینکه برخی شب ها در دانشگاه می خوابیده خانواده اش پس از یک هفته با توجه به اطلاع از بودن وی نگران شده و به دانشگاه مراجعه می کنند که حراست دانشگاه ابتدا لیست ورود و خروج ها را بررسی می کنند و مشخص می شود این مرد هفته قبل به دانشگاه ورود کرده اما دیگر از دانشگاه خارج نشده است.

تیم حراست دانشگاه با توجه به اینکه در این روزهای کرونایی دانشگاه تعطیل است و هیچ کسی در این یک هفته مرد نظافتچی را مشاهده نکرده شروع به جستجو در دانشگاه می کنند که با جسد مرد نظافتچی در سرویس بهداشتی روبرو می شوند.

بنا بر این گزارش، بازپرس واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران در این مرحله دستور داد تا جسد متعفن شده مرد نظافتچی برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات از کارمندان دانشگاه‌ در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت تا راز این مرگ مرموز فاش شود.