به گزارش پایگاه خبری نشان :

 سرهنگ علی کریمی روز دوشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: دختر ۱۲ ساله‌ای به نام آریانا در شهرستان شاهرود به دست پدر ۳۵ ساله‌اش به قتل رسید و سپس قاتل بعد از این جنایت هولناک خود را حلق‌آویز کرده و به زندگیش پایان داد.

وی توضیح داد: ساعت ۱۲:۱۳ روز گذشته در تماس مردمی با پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد فوریت‌های پلیسی در خیابان ۲۲ بهمن شاهرود، ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور پلیس در محل و بررسی‌های اولیه، خانمی به مأموران اعلام داشت حدود ۲ ساعت قبل برای خرید از منزل خارج شده و پس از بازگشت، همسر و دخترش پاسخگوی تلفن و آیفون منزل نیستند.

کریمی با بیان اینکه خودروی شخصی همسر این خانم نیز به نحوی پارک شده بود که مانع از باز شدن در خانه بود، افزود: این موضوع ظن و شک مأموران را برانگیخت و پس از هماهنگی‌های لازم ماموران آتش‌نشانی و پلیس وارد خانه شدند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از ورود به منزل با صحنه های تلخ و دلخراش مواجه می‌شوند که جسد دختری ۱۲ ساله روی تختخواب افتاده و مردی حلق‌آویز است.

کریمی خاطرنشان کرد: با توجه به شواهد موجود در محل و بررسی‌های دقیق و دست نوشته پدر آریانا فرضیه‌ قتل این دختر معصوم به وسیله پدرش قوت گرفت.

وی اظهار داشت: پدر آریانا که ۳۵ ساله بوده ابتدا دخترش را روی تختخواب اتاقش به قتل می رساند و پس از این جنایت خود را حلق‌آویز و خودکشی می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود درباره علت و انگیزه این جنایت هولناک گفت: این خانواده چند ماهی هست از تهران به شاهرود آمده‌اند و برابر تحقیقات اولیه و در بررسی سوابق پدر آریانا هیچگونه سابقه اعتیاد و مشکلات روانی وجود ندارد و اظهار نظر در این خصوص به بررسی های بیشتری نیاز دارد.ایرنا