به گزارش پایگاه خبری نشان :

باشگاه خبرنگاران: روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های آموزشی و سرگرمی گرفته تا ویدئو‌های حوادث و ورزشی. اما برخی از این ویدئو‌ها آنقدر جذاب هستند که پس از انتشار تبدیل به ویدئو‌هایی داغ و پربازدید می‌شوند، مانند ویدئوی یک پیرایشگر پاکستانی در پیرایش موی مشتریانش با ابزاری عجیب که هیچ ارتباطی با حرفه پیرایشگری ندارد!

در حالی که قیچی و شانه از بازار‌های اصلی هر پیرایشگری برای انجام پیرایش به شمار می‌رود موی مشتریانش را با ابزار‌های عجیبی مانند چکش و ساتور و همچنین آتش پیرایش می‌کند. «علی عباس» که یک پیرایشگر در لاهور پاکستان است با این ابزرا‌ها به شکلی کاملا حرفه‌ای موی مشتریانش را پیرایش می‌کند. مهارت زیاد «عباس» موجب شده تا مشتریانی زیادی برای انجام پیرایش به پیرایشگاه او مراجعه کنند، از افراد جوان گرفته تا سالخورده!

یکی از مشتریان همیشگی او در این باره می‌گوید: «من کاملا از پیرایش موهایم توسط این پیرایشگر راضی هستم. من همیشه برای انجام پیرایش به اینجا می‌آیم.» مشتری دیگری در این باره می‌گوید: «حسن پیرایشگاه «عباس» استفاده از ابزار‌هایی مانند چکش و ساتور نیست، بلکه این است که او با استفاده درست و اصولی از این ابزارها، مدل‌های دلخواه مشتریانش را به آن‌ها ارائه می‌کند.»

حجم ویدیو: 8.02M | مدت زمان ویدیو: 00:02:33