به گزارش پایگاه خبری نشان :

 باشگاه خبرنگاران: بدون شک روز عروسی یکی از بهترین روز‌های زندگی هر پسر و دختری به شمار می‌رود. از این رو خانواده عروس و داماد تلاش می‌کنند تا با برگزاری جشن عروسی این روز را به روزی خاطره انگیز برای دختران و پسران خود تبدیل کنند. به همین منظور یک خانواده پاکستانی تصمیم گرفت این روز را به شکلی کاملا ویژه به روزی خاطره انگیز برای پسر و عروس خود تبدیل کند.

در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است حاتم بخشی این خانواده پاکستانی را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو خانواده داماد بیش از ۲ میلیون روپیه از روی پشت بام محل برگزاری عروسی روی سر مهمانان پخش کردند و مهمانان که در محل برگزاری عروسی حضور داشتند با دیدن بارانی از اسکناس که از بالای پشت بام به پایین ریخته می‌شد حیرت زده شدند.

یکی از اعضای خانواده داماد در گفتگو با رسانه‌های محلی در این باره گفت: «امروز یکی از بهترین روز‌های زندگی خانواده ماست. ما با انجام این کار خواستیم تا همه مهمانان ما در این روز بیادماندنی با ما شاد باشند.»

در ویدئوی منتشر شده در حالی که مهمانان به ویژه کودکان برای جمع آوری پول‌ها با هم رقابت می‌کنند دیده می‌شوند. هنوز مشخص نیست که دقیقا چه مبلغی پول به پایین برای مهمانان ریخته شده، اما گفته می‌شود که مقدار آن بیش از ۲ میلیون روپیه بوده است.

گفتنی است؛ ابتکار‌ این خانواده پاکستانی برای غافلگیرکردن مهمانان جشن عروسی در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز یک زوج پاکستانی که برای ثبت عکس‌های خود از یک قلاده توله شیر استفاده کرده بودند خبرساز شده بود.

حجم ویدیو: 4.70M | مدت زمان ویدیو: 00:01:28